امروز صورت می گیرد؛

عرضه بیش از 61 هزار تن گواهی سپرده کالایی ذرت

عرضه بیش از 61 هزار تن گواهی سپرده کالایی ذرت

روز یکشنبه 28 آذرماه بیش از 61 هزار تن ذرت از موجودی انبارهای استان های قزوین، فارس، خوزستان، کرمانشاه و کردستان در بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

امروز در تالار محصولات کشاورزی 61 هزار تن ذرت دانه ای به صورت گواهی سپرده کالایی، بالغ بر 3 هزار تن ذرت بصورت فیزیکی به همراه بیش از 12 هزار تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و بصورت فیزیکی عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، در روز یکشنبه 21 هزار تن گندم خوراکی، 10 هزار تن گندم دورم، 900 تن شکر سفید و 100 تن روغن خام سویا در تالار محصولات کشاورزی بورس کالا عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، تالار صادراتی نیز طی روز یکشنبه شاهد عرضه 20 هزار و 200 انواع قیر شرکتهای آترا اکران انرژی، داناگام، معماران تجارت آفتاب و فراشیمی روز است.

در این روز همچنین در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی 5 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت اصفهان و 400 تن قیر و 100 تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش نفت شیراز عرضه می شود. در این تالار همچنین بیش از 3 هزار تن انواع مواد شیمیایی و پلیمری از سوی مجتمع های پتروشیمی بر روی تابلوی عرضه می رود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا