جشن افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه

جشن افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه

دنیای معدن - جشن افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه با حضور استاندار قم در این مجتمع برگزار شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم در بازدید از مجتمع فولاد غرب آسیا طی سخنانی تحول صورت گرفته در این مجتمع را نتیجه ی جدیت و تلاش مدیران استانی و مسئولان و کارگران این شرکت دانست.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به شرایط شرکت فولاد غرب در بازدیدهای گذشته، مشکل تولید و تعدیل نیرو در این مجتمع در ماه های نخست امسال را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: همه ی عزم مدیران استان برای تندشدن چرخ صنعت در این شرکت بود.

وی با اشاره به افزایش تولید این مجتمع از 5000 تن به 20000 تن در ماه خاطرنشان کرد: امیدواریم این شرکت در آینده نزدیک به ظرفیت اسمی مورد نظر دست یافته و این امر را جشن بگیریم.

ذاکری مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان قم نیز با اشاره به تقسیط بدهی های این مجتمع و بخشودگی بخشی از سود بانکی افزود: در تلاش هستیم تا خط اعتباری این شرکت تا سقف 200 میلیارد تومان افزایش یابد.

ذاکری با بیان اینکه تولید این شرکت به کمتر از 5000 تن درماه رسیده بود افزود: با تلاش های صورت گرفته این عدد به 20000 تن رسیده است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با فولاد مبارکه برای تامین 25000 تن کلاف گرم برای شرکت فولاد غرب صورت گرفته است خاطرنشان کرد: با شرایط جاری و افزایش تولید این شرکت، باید این عدد افزایش یابد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا