صندوق های مکانیزه فروشگاهی را نمی‌توان در داخل تولید کرد:

درخواست وزیر صنعت برای ضرب الاجل در موضوع مرتبط با 5 شرکت بورسی

درخواست وزیر صنعت برای ضرب الاجل در موضوع مرتبط با 5 شرکت بورسی

وزیر صنعت با اعلام اینکه صندوق های مکانیزه فروشگاهی را نمی‌توان در داخل تولید کرد، خواستار تعیین ضرب الاجل برای نصب صندوق‌ها شد که قرار بوده با مشارکت 24 شرکت از جمله 5 شرکت بورسی عملی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمدرضا نعمت زاده در هفتمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران گفت: برای نصب صندوق های مکانیزه فروشگاهی باید ضرب الاجل تعیین شود. این کار در جهت شفاف سازی باید انجام شود و این بخش از این صندوق ها را که نمی‌توان در داخی کشور تولید کرد از طریق واردات تامین شود.

نعمت زاده ادامه داد: در تمام کشورها حتی کشورهایی که سطح انها از ما پایین تر است، این صندوق‌ها در واحدهای صنفی قرار دارد و باعث می شود مالیات بر اساس درآمد واقعی گرفته شود.

براساس این گزارش، بکارگیری صندوق های فروشگاهی توسط اتاق اصناف از سال گذشته مطرح بوده و اوایل آبان فهرست 24 مشارکت کننده و با حضور سه شرکت بورسی کنتورسازی ایران، کارت اعتباری ایران کیش و ایران ارقام و دو زیر مجموعه خدمات انفورماتیک و داده‌ورزی ایران ( به نام های فرادیس البرز و توسعه ریزکامپیوتر ایران) اعلام شد.

این موضوع یکی از بزرگترین پروژه های کشور است اما سال قبل بخشی از مدیران شرکت های مطرح با دامن زدن به شایعات، موجب افزایش قیمت سهام شدند و حتی بخشی از سهام را در زمانی که نماد شرکت بسته بود از دارندگان سهام خریداری کردند.

در این میان با پیگیری سازمان بورس، اتاق اصناف ایران اواسط ماه گذشته اعلام کرد تاکنون هیچ قراردادی با هیچ شرکتی توافق یا منعقد نشده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا