آماده ارتقای طرح های صنایع معدنی ایران به استانداردهای بین المللی هستیم

آماده ارتقای طرح های صنایع معدنی ایران به استانداردهای بین المللی هستیم

دنیای معدن - مدیر عامل شرکت سی اس اِی استرالیا گفت: آماده ارتقای طرح های صنایع معدنی ایران به استانداردهای بین المللی هستیم.

وی ادامه داد: ایران در بخش معدن و صنایع معدنی، نیروی نیروی انسانی متخصص و توانمندی دارد و این عامل به ایران اجازه داده تا بتواند با کشورهای خارجی به راحتی ارتباط برقرار کند.

 نیل رینولدس در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران گفت: به دلیل عبور کمربند فلزات از ایران، تنوع مواد معدنی در ایران بسیار است و ظرفیت های بالایی دراین بخش در ایران وجود دارد و همچون کوه یخی است که تنها نوک آن دیده می شود.

مدیر عامل شرکت سی اس اِی استرالیا با بیان اینکه اکتشاف ریسک بالایی دارد و پیدا کردن سرمایه گداران خارجی کار راحتی نیست، تصریح کرد: باید با تدوین قوانین، به سرمایه داران خارجی اطمینان لازم داده و از آنها حمایت شود.

وی ادامه داد: به عنوان سرمایه گذار خارجی تاکید می کنم ایران در حوزه های مختلف کار می کند و سیستم سرمایه گذاری مناسبی دارد و با توجه به اینکه دولت منابع معدنی در اختیار دارد، می تواند در بخش استانداردهای مختلف حوزه معدن- که البته اقداماتی شده است- از جمله مسائل زیست محیطی کار شود و استانداردها بهبود یابد.

به گفته رینولدس، مشکلات بانکی با ایران بهتر شده و اکنون فرصت مناسبی است تا بخش معدن و صنایع معدنی را توسعه دهید.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا