سمات اعلام کرد؛

معرفی کوچکترین سهامداران بازار سرمایه

معرفی کوچکترین سهامداران بازار سرمایه

جدیدترین آمارها نشان می دهد که در ماه گذشته 15 کد سهامداری برای نوزادان در کشور صادر شده است که تهرانی ها بیشترین صدور کد سهامداری را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

 

مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، فهرست کوچکترین سهامداران بازار سرمایه را تا پایان آبان ماه امسال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سمات، جدیدترین آمارها نشان می دهد که در ماه گذشته 15 کد سهامداری برای نوزادان در کشور صادر شده است که تهرانی ها بیشترین صدور کد سهامداری را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

علی بنی اسد و رحمان دولتی پنج روزه به ترتیب از بردسیر و ارزوئیه کوچکترین نوزادان هستند که آبان ماه کد سهامداری خود را از سمات دریافت کرده است .

بر اساس این گزارش، والدین سبحان بزرگی از تبریز و محمد مظلهری از همدان با دریافت کد سهامداری در ششمین روز، علی نامدار از مشهد در 7 روزگی، سید هاشم حسینی ورادمان محمد لو و حانیه شاه محمدی در 11 روزگی، آرتا خسروی همپا در 13 روزگی، یسنا کوهستانی و ارسلان کوکلاتی در 16 روزگی، اهورا نعیمی در 21 روزگی و مانیا پور برات در 26 روزگی برای نوزادان خود کد سهامداری دریافت کردند تا در رتبه های بعدی کوچکترین سهامداران بازار سرمایه قرار گیرند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا