نگاهی به بازار واردات قراضه کره جنوبی

نگاهی به بازار واردات قراضه کره جنوبی

دنیای معدن -بازار واردات قراضه کره جنوبی در حال حاضر تنها با امریکا در ارتباط است. خرید از قراضه روسیه و ژاپن فعلا متوقف شده است. اخیرا یک محموله قراضه سنگین کلاس یک امریکا در 272 دلار هر تن سی اف آر حمل اواخر ژانویه خریداری شده است. پیشنهاد اولیه 280 دلار بود و تحلیلگران دلیل این تخفیف خوب امریکایی ها را قیمت های پایین قراضه روسیه و ژاپن و تاخیر زیاد کره ای ها در خرید از امریکا می دانند. شاید آخرین معامله اواسط سپتامبر در 221 دلار هر تن سی اف آر با امریکا بسته شده بود. قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن 214 تا 224 دلار هر تن فوب است و شاید روزهای آتی معاملاتی با ژاپنی ها نهایی شود. قراضه آ3 روسیه نیز در 270 تا 275 دلار هر تن سی اف آر کره جنوبی در ثبات است البته کره ای ها به دنبال 259 دلار هر تن سی اف آر هستند.

اخیرا یک محموله قراضه سنگین کلاس یک امریکا در 272 دلار هر تن سی اف آر حمل اواخر ژانویه خریداری شده است. پیشنهاد اولیه 280 دلار بود و تحلیلگران دلیل این تخفیف خوب امریکایی ها را قیمت های پایین قراضه روسیه و ژاپن و تاخیر زیاد کره ای ها در خرید از امریکا می دانند. شاید آخرین معامله اواسط سپتامبر در 221 دلار هر تن سی اف آر با امریکا بسته شده بود.

قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن 214 تا 224 دلار هر تن فوب است و شاید روزهای آتی معاملاتی با ژاپنی ها نهایی شود.

 قراضه آ3 روسیه نیز در 270 تا 275 دلار هر تن سی اف آر کره جنوبی در ثبات است البته کره ای ها به دنبال 259 دلار هر تن سی اف آر هستند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا