نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در سطح ملی برای لیزینگ امید

نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در سطح ملی برای لیزینگ امید

نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت لیزینگ، نشان ملی رعایت استانداردهای حقوق مشتریان در صنعت لیزینگ و همچنین گواهینامه استاندارد و جایزه بین المللی (SQC-Best Leasing) برترین تامین کننده رفاه مشتریان در خدمات لیزینگ از سوی وزارت راه و شهرسازی و اتاق تعاون ایران به دکتر غلامرضا کاظمی مدیرعامل لیزینگ امید اهداء شد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین، مدیرعامل لیزینگ امید در حاشیه اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی که با هدف نوآوری، بهبود و توسعه کیفیت در صنعت حمل و نقل ساختمان راه و شهرسازی برگزار شد، به نقش برجسته لیزینگ ها در توسعه اقتصاد جهانی اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت های دولت بهره گیری از توان مالی لیزینگ ها در بخش مسکن، حمل و نقل جاده ای،ریلی و هوایی است.

 
کاظمی به ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور اشاره و تصریح کرد: یکی از شاخص های توسعه یافتگی در جوامع، صنعت حمل و نقل است که از این حیث، شرکت های لیزینگ می توانند به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل کمک شایانی کند.

 
وی مصوبه اخیر هیات دولت در خصوص استفاده از شرکت های واسپاری لیزینگ در تامین منابع مالی تولید مسکن و ورود سیستم لیزینگ به بخش حمل و نقل هوایی و ریلی را اقدامی مثبت در حوزه لیزینگ دانست و از این موضوع استقبال کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا