پزشکیان: مشکل مجلس شورای اسلامی نبود ابزار نظارتی است

پزشکیان: مشکل مجلس شورای اسلامی نبود ابزار نظارتی است

تهران- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مجلس شورای اسلامی نبود ابزار نظارتی است، زیرا باید هم قانون نویسی و هم نظارت کند. چگونه است که 10 هزار میلیارد تومان جابجا می شود و بموقع از آن اطلاع نمی یابیم؟!

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «مسعود پزشکیان» امروز (سه شنبه) در نهمین کنفرانس بین المللی «تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته» در مرکز همایش های صدا وسیما اضافه کرد: ضعف و مشکل در ابزار نظارتی است که باید برطرف شود.
وی گفت: بسیاری از اوقات شعار می دهیم اما از مردم هواداری نمی کنیم؛ درحالی که اگر می خواهیم حکومت را نگه داریم، ضروری است رضایت مردم را جلب کنیم، زیرا آنان به جایگاه ما مفهوم می بخشند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز رمز و راز ماندگار در بازار، مشتری مداری است؛ زیرا کسب رضایت مشتری یک اصل است که باید بر آن اصرار داشت.
پزشکیان افزود: در حقیقت بسترسازی برای تولید باید ضامن شکوفایی و پویایی باشد و چنانچه سد و مانعی پیش روی قرار دارد، مجلس می تواند در هموارسازی راه و پیشرفت امور همکاری کند.

** رشد اقتصادی و توسعه تجارت و صادرات در گرو پیوند به اقتصاد جهانی
دبیر نهمین کنفرانس بین المللی «تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته» نیز گفت: رشد اقتصادی و توسعه تجارت و صادرات زمانی تحقق پیدا می کند که به اقتصاد جهانی پیوند خورده باشد و لازمه این امر برقراری ارتباط با مرکزهای علمی داخلی و خارجی است.
«مظفر علیخانی» افزود: پنج سال پیش راهبرد نوین صنعت مبلمان تدوین شد اما اکنون به راهبرد جدید برای این صنعت نیازمندیم که پس از تصویب شورای سیاستگذاری اطلاع رسانی می شود.
وی گفت: امسال این نشست تخصصی، میزبان میهمانانی از 20 کشور دنیاست و 14 کشور آسیایی صاحب برند در صنعت دکوراسیون در آن مشارکت دارند.
علیخانی با سپاس از همکاری اتاق های ایران، اصناف و تعاون برای برپایی این کنفرانس گفت: قرار است چهارشنبه (فردا) نشست های هم اندیشی فعالان داخلی و خارجی این صنعت برگزار شود تا زمینه سرمایه گذاری مشترک را فراهم سازد.
شمار واحدهای فعال عمده و تولیدکننده در زمینه مبلمان و دکوراسیون در سطح کشور 226 واحد اعلام شده است و بیش از 46 هزار واحد تولیدی صنفی رسمی و غیررسمی در این بخش فعالیت دارند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا