ارزیابی شمش فولادی دریای سیاه

ارزیابی شمش فولادی دریای سیاه

منابع آگاه تأیید کرده اند قیمت های فعلی منطقی نیست اما اگر شرایط بازار اینگونه بماند و قیمت های قراضه نیز بیشتر افزایش یابد شاید این رنج قیمت ها مورد پذیرش خریداران واقع شود.

 

ارزیابی روزانه Platts برای شمش صادراتی دریای سیاه در روز دوشنبه 395 دلار FOB دریای سیاه بود که در مقایسه با روز قبل 5 دلار افزایش داشت.
پیشنهادها برای شمش دریای سیاه تحویل در ماه ژانویه و فوریه 400 تا 405 دلار FOB دریای سیاه یا آزوف است. منابع آگاه تأیید کرده اند قیمت های فعلی منطقی نیست اما اگر شرایط بازار اینگونه بماند و قیمت های قراضه نیز بیشتر افزایش یابد شاید این رنج قیمت ها مورد پذیرش خریداران واقع شود.
یک تاجر از اهالی خاورمیانه می گوید: شمش CIS در بازار ترکیه 405 تا 410 دلار CFR معامله می شده که معادل 393 تا 400 دلار  FOB دریای سیاه می باشد و البته به گریدهای مختلف شمش هم بستگی داشته است. در صورتیکه گفته می شودکارخانه های CIS پیشنهادهای خود را ثابت حفظ کرده اند اما در شرایط کنونی یافتن شمش دریای سیاه زیر قیمت 400 دلار تقریباً غیر ممکن است.  
آخرین محموله خریداری شده توسط یک تاجر مصری با قیمت 410 تا 414 دلار CFR بسته شده اما در هفته جاری این قیمت به 420 تا 425 دلار CFR مصر رسید که نزدیک به قیمت 400 دلار  FOB دریای سیاه است.
برخی از فعالان بازار تخمین زده اند که خرید با زیر قیمت 400 دلار FOB  بعید به نظر می رسد اما تابحال هم معاملات قابل توجهی ثبت نشده است . چشم انداز بازار برای آینده مبهم تر و افزایش قیمت ها محتمل تر خواهد بود.  

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا