نمایندگان OMV اتریش از پالایشگاه تهران بازدید کردند

نمایندگان OMV اتریش از پالایشگاه تهران بازدید کردند

معاون اقتصادی وزیر امور خارجه اتریش به همراه نمایندگان شرکت نفتی او‎ام‎وی از شرکت پالایش نفت تهران بازدید کردند.

 

به منظور ترسیم نقشه راه و تبادل اطلاعات با هدف برقراری مراودات تجاری، معاون اقتصادی وزیر امور خارجه اتریش در راس هیئتی متشکل از نمایندگان شرکت نفتی چندملیتی او‎ام‎وی با بازدید از امکانات و تاسیسات شرکت پالایش نفت تهران در نشستی با  مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‎وگو کردند.
او‎ام‎وی،شرکت نفت و گاز اتریشی و چندملیتی است، که مقر اصلی آن در شهر وین اتریش قرار دارد که در زمینه اکتشاف، استخراج و بازاریابی نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید برق فعالیت می‌کند.
این شرکت، در سال ۲۰۱۱ با درآمدی معادل ۳۴ میلیارد یورو و نیروی کاری برابر ٣٠ هزار نفر، بزرگترین شرکت در کشور اتریش برپایه شمار کارکنان شناخته شد.
شرکت او‎ام‎وی در سال ۲۰۱۱، حدود ٨٠٠ هزار تن نفت و ۱٫۳ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور اتریش تولید کرده، که این مقادیر به ‌ترتیب معادل ۸۶ و ۸۳ درصد از تولید کل نفت و گاز اتریش بوده‌است.
بخش پایین‌دستی او‎ام‎وی هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از  چهار هزار و ۲۰۰ جایگاه پمپ بنزین در اروپاست.
شرکت پالایش نفت تهران به واسطه عملکرد مناسب در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف همواره مدنظر بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار داشته است.
پیش از این نیز کشورهایی از آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی با حضور در شرکت پالایش نفت تهران خواهان همکاری با آن شده بودند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا