ماین نیوز گزارش می‌دهد:

برگزاری بیستمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه+جزئیات

برگزاری بیستمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه+جزئیات

گروه صنایع معدنی >فولاد - بیستمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه از امروز به مدت دو روز در هتل آتلانتیس پالم دبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، متال بولتن برگزارکننده این رویداد اعلام کرده است که کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه پربازدیدترین رویداد حوزه آهن و فولاد در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) است که سال قبل 816 هیات از 414 شرکت در این رویداد حضور داشتند.

امسال در حاشیه بیستمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه دو شرکت گروه اس ام اس و پریمتالز ورکشاپ‌هایی را برای حاضران در کنفرانس برگزار می‌کنند.

از سخنرانان مهم کنفرانس امسال می‌توان به مدیران عامل، مدیران ارشد و یا نمایندگان شرکت‌های امارات استیل، بحرین استیل، ورلد استیل داینامیکس، عز استیل، سابیک (بخش فلزات)، ریوتینتو (بخش سنگ آهن)، واله، گروه اس ام اس، پریمتالز، تنوا و بورس فلزات لندن اشاره کرد.

در کنفرانس امسال آهن و فولاد خاورمیانه برخلاف سال‌های قبل سخنرانی از ایران حضور ندارد که به نظر می‌رسد نشان‌دهنده تمرکز فعالان صنعت فولاد این کشور روی کنفرانس آهن و فولاد ایران است که امسال در اصفهان و سال قبل در کیش برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی اخبار معادن و صنایع معدنی (ماین نیوز) در این رویداد مهم صنعت فولاد منطقه خاورمیانه حضور دارد و اخبار، تصاویر و گزارش‌های مهم مربوط به آن را به اطلاع شما مخاطبان محترم خواهد رساند.

گزارش از محمدجواد به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا