روز گذشته در بورس کالا؛

ارزش معاملات آتی به 984 میلیارد ریال رسید

ارزش معاملات آتی به 984 میلیارد ریال رسید

حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران طی روز سه شنبه، 25 آبان ماه 95، به رقم ۸ هزار و ۳۴۷ قرارداد و ارزش آن به ۹۸۴ میلیارد ریال رسید.

 

در بازار نقدی روز سه شنبه قیمت سکه بهارآزادی،‌ نیم‌سکه،‌ ربع‌سکه، سکه گرمی و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش همراه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، بهای سکه در روز سه شنبه و در معاملات بورس کالای ایران همانند روز قبل با افرایش روبه رو شد، به طوری که پنج سررسید دی، اسفند، اردیبهشت، تیر و شهریور ماه در مسیر افزایش قرار گرفت.

به این ترتیب در این روز سکه تحویل دی ماه با رشد ۰.۱۳ درصدی به قیمت یک میلیون ۱۲۱ هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت یک میلیون و ۱۳۶ هزار تومان معامله شد و ۰.۲۹ درصد رشد داشت. سکه تحویل اردیبهشت سال آتی نیز با افزایش قیمت ۰.۳۹ درصدی با نرخ یک میلیون و ۱۵۳ هزار تومان به فروش رسید. همچنین سررسید تیر سال آینده با نرخ یک میلیون و ۱۷۱ هزار تومان معامله شد و افزایش ۰.۲۶ درصدی را به ثبت رساند و در پایان نیز سر رسید شهریور ماه با رشد ۰.۲۶ درصدی با قیمت یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان معامله شد.

 

حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا

همچنین حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران طی معاملات امروز به ۲۴ سکه به ارزش ۲۶۶ میلیون ریال رسید.

نگاهی به تابلوی معاملات نیز نشان می دهد که آخرین سفارش خرید سکه در سامانه بر خط سهام یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان و آخرین سفارش فروش درج شده در سامانه یک میلیون و ۱۱۵هزار تومان ثبت شده است.

معاملات سکه در کنار سهام در سامانه برخط معامله گران سهام یکی از جذابیت معاملات گواهی سکه در بورس کالاست به طوریکه سرمایه گذاران می توانند سکه و سهام را در کنارهم در پرتفوی خود مشاهده کننده و در هر لحظه از نوسانات و سود و زیان خود مطلع شوند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا