اقدامی دیگر در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی؛ افتتاح یک مرکز بهداشتی - در مانی در روستای جوشین توسط بانک پاسارگاد

اقدامی دیگر در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی؛ افتتاح یک مرکز بهداشتی - در مانی در روستای جوشین توسط بانک پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، یک مرکز بهداشتی- درمانی در روستای جوشین از توابع ورزقان تبریز افتتاح کرد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، طی مراسمی، با حضور دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، علیزاده نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانداری، مسئولان شورای اسلامی منطقه، امام جمعه منطقه، صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مسئولان وزارت بهداشت، سایر مدیران و مسئولان منطقه، برخی از  مدیران بانک‌پاسارگاد و جمعی از اهالی منطقه، مرکز بهداشتی- درمانی بانک پاسارگاد در روستای جوشین ورزقان افتتاح شد.

بر اساس این خبر، این مرکز که قرار بود پس از زمین‌لرزه سال 1391 در شهرستان ورزقان، در سه منطقه ایجاد شود، با هماهنگی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، در جوشین به عنوان مرکز 8 روستا و در سطحی وسیع‌تر، با عرصه‌ای بیش از  هزار متر و اعیانی بیش از 430 متر مربع، آماده ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه محروم است. با ساخت این مرکز، علاوه بر روستای جوشین، اهالی روستاهای سیرکش، نگارستان، سقای، ینگجه، گال، آستمال، مزرعه‌چل و علیار از امکانات پزشکی و درمانی بهره‌مند شده‌اند.
بانک‌پاسارگاد برای احداث این مرکز بهداشتی-درمانی، مجهز به تأسیسات کامل گرمایشی و سرمایشی و محل اقامت برای پزشکان مقیم، هزینه‌ای بالغ بر 8  هزار میلیون ریال اختصاص داده‌است که نزدیک به 3 هزار میلیون ریال آن توسط بانکداران بانک پاسارگاد به منظور کمک به زلزله‌زدگان روستاهای ورزقان جمع‌آوری شده‌بود و 5 هزار تخته پتو نیز در همان سال تهیه و بین اهالی توزیع شد.  این مرکز در مدت یک سال ساخته شده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و آماده بهره‌برداری شده‌است.
در مراسم افتتاح این مرکز، دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، همچنین دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اهالی منطقه از تلاش‌های بانک‌پاسارگاد در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و کمک به افزایش کیفیت زندگی هم‌میهنان در مناطق محروم تشکر و قدردانی کردند.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود از سال 1393- سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی- تاکنون اقدام به ساخت چندین مدرسه، کتابخانه، مرکز بهداشت و بیمارستان کرده‌است. آغاز به ساخت نخستین بیمارستان با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد، در شهر قم و همچنین اقدام به دایر کردن  7000 تخت بیمارستانی در شهرهای قم، تهران، کرج، مشهد، قزوین و اهواز، نمونه‌ای از اینگونه اقدامات ارزشمند بانک پاسارگاد است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا