برترین های استارت آپ ویکند سبز تهران مشخص شد

برترین های استارت آپ ویکند سبز تهران مشخص شد

در پایان دو روز رقابت فشرده و جذاب ، تیم های گرین سایکل ، 5+1 و شوچا به عنوان برگزیدگان استارت آپ ویکند سبز تهران ، معرفی شدند .

 به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت رویداد استارت آپ ویکند کسب و کار سبز که با حمایت این بانک از هفدهم آذر آغاز شده بود شامگاه جمعه نوزدهم آذرماه با برگزاری آیین تقدیر از شرکت کنندگان و حامیان و انتخاب ایده های برتر به پایان رسید  .

در روز نخست این رویداد پس از طرح ایده های گوناگون از سوی شرکت کنندگان رویداد با راهنمایی مربیان ، 9 ایده برتر انتخاب و وارد رقابت گروهی شدند. طی دو روز تلاش گروهی ، هر تیم مدل کسب و کارهای خود را به هیات داوران و حضار ارائه کردند .

در پایان ، داوران پس از بررسی و ارزیابی مدل های کسب و کار به طرح سوال در خصوص موضوعات مربوط به ایده ها پرداخته و سه ایده برتر را انتخاب کردند . تیم های گرین سایکل (بازیافت) ، 5+1 (کارواش سیار با تکنولوژی نانو) و شوچا (کفش شارژر) به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند .

 
گفتنی است بانک تجارت همزمان میزبان سمینار بین المللی پیشگامان جوان توسعه پایدار (YES) است . این سمینار   با هدف بررسی موضوعاتی از قبیل مسئولیت اجتماعی شرکتی ، هماهنگ سازی کسب و کارها با راهبردهای توسعه پایدار ، کاهش میزان کربن در صنایع و ساختمانها و زیرساخت های شهری و روستایی با حضور نمایندگانی از 20 کشور جهان در حال برگزاری است .  

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا