افتتاح فاز اول کارخانه فولاد راور کرمان تا 16 ماه دیگر

افتتاح فاز اول کارخانه فولاد راور کرمان تا 16 ماه دیگر

دنیای معدن - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با با بیان اینکه کارخانه فولاد راور در فاز اول 105 هزار تن آهن اسفنجی تولید می کند، اظهار کرد: فاز اول این کارخانه طبق برنامه زمانبندی 16 ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

به گزارش دنیای معدن، "محمدرضا پورابراهیمی" با حضور در محل احداث کارخانه فولاد شهرستان راور و بررسی روند پیشرفت فیزیکی این کارخانه، گفت: طرح فولاد راور مطابق برنامه زمان بندی در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح فولادی راور از چند ماه قبل آغاز شده است، افزود: در این طرح یک مجموعه فولادی دیده شده است که چرخه زنجیره تولید فولاد را به هم متصل می کند.

پورابراهیمی با بیان اینکه این کارخانه در فاز اول 105 هزار تن آهن اسفنجی تولید می کند، خاطر نشان کرد: فاز اول این کارخانه طبق برنامه زمانبندی 16 ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاز دوم کارخانه برای توسعه بیشتر نیز برنامه ریزی شده است، گفت: در فاز دوم هم تولید 105 هزار تن آهن اسفنجی در نظر گرفته شده که با بهره برداری کامل از کارخانه 210 هزار تن آهن اسفنجی به تولید استان کرمان افزوده می شود.

وی از اشتغالزایی 250 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیر مستقیم در این کارخانه خبر داد و افزود: این طرح در کنار طرح کک سازی راور در حال احداث است که در آینده کارخانه ذوب نیز به آن اضافه می شود و در مجموع اشتغال خوبی را برای شهرستان راور به دنبال دارد.

در این بازدید که میرصاقی فرماندار راور و اژدری شهردار راور نیز حضور داشتند با توافق صورت گرفته با مدیر عامل کارخانه مصوب شد که کلیه خرید ها و خدمات کارخانه از طریق شهرستان راور انجام شود تا ضمن توسعه رونق اقتصادی در این شهرستان باعث ایجاد اشتغال به صورت غیر مستقیم نیز گردد.

گفتنی است طرح فولادی شهرستان راور با سرمایه گذاری یکصد میلیارد تومان در حال احداث است که با بهره برداری از آن تحول عظیمی در رونق اقتصادی شهرستان راور دارد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا