پرداخت یک هزارو161میلیارد ریال تسهیلات به 115واحد صنعتی درمازندران

پرداخت یک هزارو161میلیارد ریال تسهیلات به 115واحد صنعتی درمازندران

ساری-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: یک هزارو161 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 115 واحد صنعتی فعال در داخل شهرک های صنعتی این استان پرداخت شد.

سید مصطفی موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : 615 واحد صنعتی فعال در شهرک های صنعتی این استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی مازندران اظهارداشت : پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان باعث تامین نقدینگی واحدهای مشکل دار و خروج از رکودشان شد.
موسوی تامین نقدینگی و سرمایه در گردش را مهمترین دغدغه کارآفرینان استان دانست و گفت که پرداخت این تسهیلات جان تازه ای به واحدهای صنعتی داد تا بتوانند به فعالیت خود برای حفظ اشتغال و تولید ادامه دهند.
دولت برای خروج از رکود واحدهای صنعتی در سطح کشور 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات مصوب کرد که سهم مازندران از این تسهیلات چهار هزار و 700 میلیارد ریال بود.
براساس آمار رسمی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون افزون بر 700 واحد صنعتی مازندران حدود سه هزار میلیاردریال تسهیلات رونق تولید را دریافت کردند که با این تسهیلات چهار هزار کارگر واحدهای صنعتی راکد دریافت کننده این تسهیلات به سرکار برگشتند.
در مازندران افزون بر سه هزار واحد صنعتی فعال است که بیش از نیمی از این واحدها در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی به فعالیت اشتغال دارند.
خبرنگار: حسین فلاحتی* * انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا