امروز صورت می گیرد؛

عرضه بیش از 26 هزار تن انواع کالا در تالار صادراتی

عرضه بیش از 26 هزار تن انواع کالا در تالار صادراتی

امروز، سه شنبه 25 آبان بیش از 25 هزار تن انواع کالا شامل قیر، وکیوم باتوم و عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

تالار کشاورزی بورس کالای ایران طی امروز، سه شنبه شاهد عرضه بیش از 59 هزار تن جو دامی، 500 تن شکر سفید، 20 هزار تن گندم خوراکی، یک هزار تن گندم دوروم ، 100 تن روغن خام سویا و 69 تن ذرت دانه ای طرح قیمت تضمینی است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، در این روز و در تالار صادراتی، 21 هزار و 350 تن انواع قیر شرکت های بام گام عایق ارومیه، فرآورده های قیری سیه فام، قیر آکام، نفت جی و پالایش نفت شیراز برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می شود. عایق رطوبتی شرکت سما بام دلیجان به میزان 500 تن و وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت شیراز به میزان 5 هزار تن، از دیگر عرضه های تالار صادراتی در این روز به شمار می رود.

تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز طی روز سه شنبه شاهد عرضه بیش از 31 هزار تن قیر از سوی شرکت های نفت پاسارگاد ونفت جی است. از سویی دیگر، شرکت پالایش نفت تهران در این تالار 10 هزار تن وکیوم باتوم و 19 هزار تن لوب کات سنگین و سبک را عرضه می کند. وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز به میزان 7 هزار تن در این تالار بر روی تابلوی عرضه می رود. همچنین 38 هزار تن انواع مواد پلیمری از سوی مجتمع های پتروشیمی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

روز سه شنبه در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالابالغ بر 5 هزار تن شمش هزار پوندی 99.8 و 200 تن بیلت 6063-7 شرکت ایرالکو عرضه می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا