پشتکوهی در گفت‌وگو با ماین نیوز خبر داد:

حضور دو موسسه تجارت استرالیا و بریتانیا در IMIS ۲۰۱۶

حضور دو موسسه تجارت استرالیا و بریتانیا در IMIS ۲۰۱۶

گروه معادن - مجری برگزاری دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS) از حضور 47 شرکت در نمایشگاه جانبی این رویداد خبر داد.

مهدی پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه از این تعداد 6 شرکت خارجی و مابقی ایرانی هستند، افزود: دو مجموعه مهم خارجی در نمایشگاه جانبی دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران حضور دارند که یکی موسسه تجارت استرالیا (بخش آسیایی) و دیگری موسسه تجارت بریتانیا است.

وی افزود: به واسطه اینکه شرکت‌های انگلیسی نتوانستند حضور به موقعی در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران داشته باشند، موسسه تجارت بریتانیا به نمایندگی از حدود 40 شرکت انگلیسی در اجلاس حضور خواهد داشت و به معرفی توانمندی این شرکت‌ها خواهد پرداخت.

پشتکوهی در پاسخ به این سوال که آیا سفر هیات اقتصادی بریتانیا به ایران در حوزه‌های معدن و انرژی اطلاع دارید و آیا اینکه حضور موسسه تجارت بریتانیا در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران پیش زمینه سفر آن هیات به ایران است یا خیر؟ توضیح داد: بله این موسسه در اصل در حال فراهم کردن مقدمات حضور هیات اقتصادی بریتانیا در ایران است که فکر می‌کنم آن هیات در بهمن ماه امسال به ایران سفر کند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا