قیمت فرآورده نفتی سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند

قیمت فرآورده نفتی سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند

معاون وزیر نفت با اشاره به افزایش ۵ درصدی قیمت فرآورده‌های نفتی در لایحه بودجه گفت: این بند به منزله بالا رفتن قیمت سوخت در سال ۹۶ نیست، بلکه ما ۵ درصد از قیمت فروش فرآورده را به بازسازی خطوط لوله تخصیص خواهیم داد.

 

عباس کاظمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فارس با اشاره به بند افزایش قیمت 5 درصدی حامل‌های انرژی به منظور نوسازی خطوط لوله گفت: وجود این بند به منزله افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی نیست، بلکه سال‌های گذشته نیز این بند در لایحه بودجه وجود داشت و ما براساس قانون 5 درصد از قیمت فروش فرآورده را به نوسازی خطوط انتقال فرآورده تخصیص می‌دادیم.
وی در ادامه با اشاره به وجود بند افزایش قیمت 30 تا 50 درصدی نفت گاز در این لایحه گفت: من از وجود این بند خبر ندارم و نمی‌دانم که ماجرای آن چیست.
معاون وزیر نفت با اشاره به آخرین وضعیت حذف کارت سوخت از عرضه بنزین گفت: در حال حاضر، خودروداران از کارت جایگاه به عنوان سوئیچ در سوخت‌گیری استفاده می‌کنند و ما منتظر اعلام نظر دولت برای حذف کارت سوخت هستیم.
این مقام مسئول با اشاره به بهسازی سامانه هوشمند سوخت گفت: برای انجام بهسازی این سامانه 50 تا 80 میلیارد تومان هزینه نیاز است که با صلاحدید دولت، این کار انجام خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا