عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

توسعه پروژه‌های شهری همدان با حمایت بانک شهر

توسعه پروژه‌های شهری همدان با حمایت بانک شهر

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تسهیل در عملیات عمرانی و توسعه پروژه‌های شهری همدان با حمایت بانک شهر قدردانی کرد.

 به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از حمایت این بانک از روند ارائه خدمات شهری در شهرداری‌های سراسر کشور قدردانی کرد و گفت: از زمانی‌که شاهد حمایت بانک شهر از پروژه‌های شهری هستیم، به وضوح تغییرات خوبی در شهرها رخ داده است.

امیر خجسته با اشاره به این‌که فعالیت‌های بانک شهر پویاست و این فعالیت‌ها در تمامی شهرها به صورت فراگیر در حال توسعه است، خاطر نشان کرد: در شهر همدان شاهدهستیم که از زمان ورود بانک شهر بسیاری از مشکلات شهری و روند توسعه پروژه های شهری رشد خوبی داشته اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم، با تاکید بر این‌که عملکرد بانک شهر در کل کشور محسوس و قابل قدردانی است، افزود: بانک شهر توانسته با ارائه تسهیلات مختلف به شهرداری‌ها در بخش‌های مختلف، بار قابل توجهی از مشکلات شهرها را به ویژه در زمینه‌هایی همچون حمل و نقل و پروژه‌های عمرانی کاهش دهد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس دهم تصریح کرد: درست است که بانک شهر توانسته با ورود پویا به شهرها گام‌های موثری در توسعه شهرها بردارد، اما باید از این فرصت‌ها نیز بهره برداری های خوبی انجام شود تا بر سطح رضایت شهروندان افزوده شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا