طی ۸ماهه امسال در بورس کالا به ثبت رسید؛

رشد ۸۸ درصدی عرضه محصولات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی

رشد ۸۸ درصدی عرضه محصولات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی

سرپرست امور اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از رشد ۸۸ درصدی عرضه محصولات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در بورس کالا طی ۸ ماهه سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، سیدمسعود حسینی با بیان مطلب فوق گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال ۹۵، ۱۵۲ مورد عرضه محصولات تولیدی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شامل سنگ آهن، طلا، کک و سرب در بورس کالا انجام شد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ مورد بود که در ۲ حوزه طلا و سنگ آهن اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: طی ۸ ماهه جاری، بیشترین تعداد عرضه مربوط به طلا و کمترین عرضه از آن سرب است. همچنین، بالاترین حجم عرضه به لحاظ ریالی مربوط به سنگ آهن است.

سرپرست امور اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تصریح کرد: طی مدت یاد شده، یک میلیون و ۴۳۰ هزار تن «سنگ آهن»، ۶ هزار تن «کک»، ۱۸۰۰ تن «سرب» و ۱۵۳ تن «طلا»، در بورس کالا عرضه کرده ایم.

حسینی در پایان با اشاره به مزایده های انجام شده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال جاری گفت: در این مدت، ۲۸ مزایده از سوی ایمپاسکو برگزار شده است و این رقم در مدت مشابه سال ۹۴، ۲۱ مورد مزایده بود که این روند حاکی از رشد ۳۳ درصدی تعداد مزایده های صورت گرفته طی ۸ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

منبع: روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا