مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران:

50 هزار فرصت شغلی با راه اندازی شهرک صنعتی قرچک ایجاد می شود

50 هزار فرصت شغلی با راه اندازی شهرک صنعتی قرچک ایجاد می شود

تهران-ایرنا- مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران گفت : با راه اندازی شهرک صنعتی قرچک ، 50 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در این شهرستان ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا ، محمدرضا قاهری روز سه شنبه در بازدید از وضعیت واحدهای در حال استقرار در شهرک صنعتی قرچک در جمع خبرنگاران گفت : در حال حاضر 700 هکتار از اراضی شهرستان قرچک در اختیار شهرک صنعتی قرار دارد که اقدامات زیر بنایی استقرار واحدهای صنعتی در آن انجام شده و سرمایه گذاران متعددی در حال احداث واحدهای تولیدی می باشند.
وی افزود : با وجود آن که احداث شهرک صنعتی قرچک از پنج سال پیش عملا کار خود را آغاز کرده ولی پیگیری های مستمر سال های اخیر باعث شده تا تمامی زیر ساخت های مورد نیاز تأمین و عملیات طراحی آن جهت استقرار صنایع مختلف انجام شود.
وی تصریح کرد: با توجه به آمایش سرزمینی صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه به منظور توسعه استان تهران و لزوم ارتباط متقابل میان محل کسب و سکونت در شهر تهران ، مقرر گردیده که صنوف مختلف تهران در شهرک صنعتی قرچک مستقر شوند.
قاهری گفت : پیگیری مستمر مسئولان شهرستان قرچک به ویژه فرماندار این شهرستان و همچنین همکاری بسیار مناسب مسئولان استانی باعث شده تا تمامی زیر ساخت های لازم از جمله راه ، آب، برق ، گاز و تلفن شهرک صنعتی قرچک تأمین شده و شرایط برای استقرار واحدهای مختلف در آن فراهم شود.
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران افزود : با بهره گیری کامل از 700 هکتار اراضی شهرک صنعتی قرچک ، 25 هزار فرصت شغلی مستقیم و 25 هزار فرصت شغلی غیر مستقیم در این منطقه ایجاد می شود که این امر در توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی استان تهران نقش به سزایی ایفا می کند.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، این شهرک در یک دوره ده ساله به نهایت استفاده از ظرفیت خود خواهد رسید.
احداث شهرک صنعتی قرچک در سال 83 در هیأت دولت وقت به تصویب رسید که به دلیل برخی از ناهماهنگی ها ، اجرای عملیات احداث آن حدود ده سال طول کشید .
با برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت یازدهم و با مساعدت و همکاری تمامی دستگاه ها ، زیر ساخت های این شهرک صنعتی تأمین و هم اکنون ده ها کارخانه در حال استقرار در آن می باشند.
شهرک صنعتی قرچک به دلیل نزدیکی با تهران ، مجاورت با راه آهن سراسری تهران – مشهد ، مجاورت با جاده قم – گرمسار و نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) از موقعیت ویژه ای برای استقرار صنایع مختلف برخوردار می باشد.
شهرک صنعتی قرچک در 3 کیلومتری جنوب این شهرستان واقع شده است.
شهرستان قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا