مسوول ارشد اجرایی شرکت سپرده گذاری پاکستان مطرح کرد؛

بازار سرمایه ایران، بازاری نوظهور با ریسک سیاسی پایین

بازار سرمایه ایران، بازاری نوظهور با ریسک سیاسی پایین

مسوول ارشد اجرایی شرکت سپرده گذاری پاکستان با بیان اینکه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاثیر مثبتی در اقتصاد ایران داشته، گفت: بازار سرمایه ایران یکی از پر توان ترین بازارهای نوظهور جهان به شمار می رود که دارای بازدهی بالا و ریسک سیاسی پایین به دلیل برجام است.

 

به گفته محمد حنیف، پس از برجام، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به دلیل برخورداری بازار سرمایه ایران از مزایای بازار نوظهور به سوی این بازار جذب شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمد حنیف روز سه شنبه در مراسم بیستمین کنفرانس بین المللی شرکت های سپرده گذاری کشورهای آسیا و اقیانوسیه (ACG20) که امروز با حضور 21 کشور در هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز به کار کرد، با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: ایران پس از برجام وارد مرحله جدید از حیات اقتصادی خود شده و در این راستا بازار سرمایه ایرانی نیز از این موضوع متاثر شده است.

وی ادامه داد: بازار سرمایه ایران یکی از پر توان ترین بازارهای نوظهور جهان به شمار می رود که دارای بازدهی بالا و ریسک سیاسی پایین به دلیل برجام است.

این مقام مسوول بیان داشت: این بازدهی تاجایی است که صندوق های سرمایه گذاری مشترک با درآمد ثابت 20 درصدی را تضمین می کند.

مسوول ارشد اجرایی شرکت سپرده گذاری پاکستان در مورد طرح اتصال بازار سرمایه ایران و کره جنوبی گفت: طرح اتصال بازار سرمایه ایران به کره جنوبی در مرحله نهایی است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا