ذوب آهن صادرکننده نمونه شد

ذوب آهن صادرکننده نمونه شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - ذوب آهن اصفهان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان كه ۱۴ آذر ماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد ، مورد تقدیر قرار گرفت و لوح و تندیس صادر كننده نمونه ملی را دریافت نمود.

به گزارش ماین نیوز، در این آیین محمد نورانیان راد از مسئولین مدیریت بازاریابی و فروش خارجی شركت ، لوح و تندیس صادر كننده نمونه ملی را ازدست مجتبی خسروتاج معاون امور اقتصادی و بازرگانی و قائم مقام وزیرصنعت ،معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت دریافت نمود.

در آیین مذكور كه با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت ، رسول زرگرپور استاندار اصفهان و جمعی از دیگر مسئولین و فعالان صنعت كشور و استان برگزار شد ، ۵ شركت از جمله ذوب آهن اصفهان ،‌صنایع فناور پلاستیک سپاهان، مجتمع نساجی آسایش کاشان، اشکان شیمی و سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران به عنوان صادر کنندگان نمونه ملی مورد تقدیر قرار گرفتند .

شایان ذكر است این صادركنندگان برتر پیش از این نیز توسط ریاست جمهوری در آیینی تقدیر شدند. ضمن اینكه ۲۳ شركت به عنوان صادرکننده نمونه استانی و چهار شركت نیز به عنوان صادرکنندگان جوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

معیار های انتخاب صادرکنندگان نمونه بر پایه درآمد ارزی حاصل از صادرات، حفظ و توسعه بازارهای هدف و فعالیت های بازاریابی آنها، مهارت های فنی و تخصصی این شرکت ها در زمینه صادرات و عضویت آنها در تشکل های صادراتی در کلیه زمینه ها بویژه گروه های کشاورزی، صنایع دستی، فناوری بالا، آرایشی و بهداشتی، صنایع و معادن و غیره استوار بوده است.

استاندار اصفهان در این آیین بیان کرد: برای سومین سال متوالی است که در دولت تدبیر و امید، در استان اصفهان از صادرکنندگان نمونه استان تجلیل می شود.

رسول زرگرپور افزود: وجه تمایز امسال با دو سال گذشته، وجود شرایط و یک فرصت طلایی به نام اقتصاد مقاومتی برای بخش صادرات کشور و استان است و باید نهایت استفاده را از این فرصت پیش آمده برد.

وی عنوان کرد: تاکنون هروقت سخنی از صادرات به میان آمده، محور آن صحبت ها مشکلات موجود بر سر راه صادرات بوده است.
زرگرپور افزود: نقش دولت، حمایت و فراهم کردن تسهیلات است اما ایجاد و راه اندازی برعهده خود بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه رتبه نهم در صادرات کشور در شان استان اصفهان نیست، ابراز امیدواری کرد: در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی است با هم فکری، هم افزاری و همکاری کلیه بخش های مرتبط با صادرات بتوانیم به آن مقصد مطلوب و جایگاه واقعی استانی با توانمندی های اصفهان، دست یابیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با بررسی کمیته تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، ۲۳ صادرکننده استانی و پنج صادرکننده ملی برای سال جاری انتخاب شدند.

اسرافیل احمدیه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان با شعار تجارت کهن، بازار مدرن در اتاق بازرگانی، با اشاره به عملکرد کمیته برگزارکننده و انتخاب کننده صادر کنندگان نمونه استان، اظهار کرد: اعضای این کمیته شامل اداره هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل گمرکات، اداره کل تعاون، اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، اتاق بازرگانی، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی و اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا