پیام دکتر قالیباف اصل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران

پیام دکتر قالیباف اصل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران

حسن قالیباف اصل مدیر عامل بورس تهران در پیامی، دهمین سالروز شرکت بورس تهران را تبریک گفت و خاطرنشان کرد بورس تهران برای تعالی بازار سرمایه و جهانی شدن گام های بلند و استوار بر می دارد.


مدیرعامل شرکت بورس تهران در آستانه 15 آذر ماه، سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در پیامی این روز را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس تهران، حسن قالیباف اصل مدیر عامل بورس تهران در پیامی، دهمین سالروز شرکت بورس تهران را تبریک گفت و خاطرنشان کرد بورس تهران برای تعالی بازار سرمایه و جهانی شدن گام های بلند و استوار بر می دارد.

متن پیام دکتر قالیباف اصل به مناسبت دهمین سالروز تاسیس شرکت بورس تهران به این شرح است:

 

 بسمه تعالی

بورس اوراق بهادار تهران در پانزدهم آذر ماه 1385 تاسیس شد و قدم در راهی گذاشت که چشم انداز آن رسیدن به جایگاه برتر در منطقه و موتور محرک شدن برای رشد اقتصادی کشور است.

10 سال تلاش بی وقفه و خدمت صادقانه را پشت سر نهادیم و همچنان سعی خواهیم کرد بورس تهران که وارث نیم قرن تجربه بورس در ایران است در راستای تعالی بازار سرمایه و جهانی شدن گام های بلندی بردارد. در این سالها فراز و نشیب های بسیاری داشته ایم. به همت کارکنان متعهد و پر تلاش خود سعی کرده ایم با پشت سرگذاردن آنها، به جایگاهی در خور توجه در اقتصاد ملی دست یابیم.

تلاش های صورت گرفته در سال 95 شامل 2 عرضه اولیه، انتقال 3 شرکت به بورس، گسترش بازار اوراق بدهی با پذیره نویسی 8 اوراق، پذیره نویسی 4 صندوق قابل معامله، 25 مراسم گرامیداشت سالروز عرضه سهام، ثبت افزایش سرمایه و ارتقای سرمایه بورس تهران به یک هزار و 250 میلیارد ریال، برگزاری دو جلسه هم اندیشی با صندوق های سرمایه گذاری، افزایش نقدشوندگی و... نشان از اهمیت همکاران شرکت بورس تهران برای رشد بازار سرمایه و ارتقای جایگاه تامین مالی بنگاه های اقتصادی از طریق بورس تهران دارد.

بورس تهران علاوه بر تحقق اهداف و اجرای مسئولیت های محوله، با گسترش خدمات در تالار های منطقه ای و توجه به مسئولیت اجتماعی، نگاهی منطقه ای و ملی به توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و بالا بردن دانش مالی آحاد جامعه دارد.

با توجه به گشایش های بین المللی، در راستای معرفی و توسعه بازار سرمایه در سطح جهانی و جذب سرمایه گذاران خارجی تلاش می شود. همچنین با استفاده بهینه و هوشمندانه از پتانسیل های موجود سعی می شود اتصال با سایر بورس های بین المللی را محقق سازیم.

فرارسیدن 15 آذر و دهمین سالروز تاسیس بورس تهران را به تمامی کارکنان در تهران و تالارهای منطقه ای، سهامداران و خانواده معزز این عزیزان و همچنین ذینفعان بازار سرمایه تبریک و تهنیت عرض کرده و از تلاش و همدلی همکاران صدیق و دلسوز، سهامداران همگام و همراه، قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

ایمان دارم در سایه الطاف الهی، بورس تهران با داشتن نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند، در پرتو دانش و تخصص، ظرفیت و آمادگی لازم برای برداشتن گام های استوار به سمت توسعه پایدار را دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا