گزارشی از حال و هوای بازار آتی؛

تاکنون بیش از 15 هزار قرارداد سکه منعقد شده است

تاکنون بیش از 15 هزار قرارداد سکه منعقد شده است

سکه معاملات آتی سکه امروز همزمان با رشد قیمت اونس جهانی و طلای داخلی در راستای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با استقبال کم نظیر سرمایه گذاران روبه رو شد به طوریکه تاکنون بیش از 15 هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شده است.

 

با توجه به رشد شارپی قیمت هر اونس طلا به رقم یک هزار و 337 دلار، بهای سکه در بازار نقدی به سطح قیمتی یک میلیون و 138 هزار تومان رسید تا معاملات بازار آتی سکه نیز با جذابیت بالایی دنبال شود. البته هر چه از زمان اعلام نتایج انتخابات گذشت، بهای اونس و طلا نیز عقب نشینی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، بررسی معاملات آتی سکه نشان می دهد که صبح امروز و با بازگشایی سررسید جدید شهریورماه سال آینده، این سررسید حدود یک میلیون و 225 هزار تومان معامله می شود. در رسررسید تیر 96 نیز قیمت سکه به یک میلیون و 205 هزار تومان رسیده است و بهای سکه برای تحویل اردیبهشت سال آینده روی رقم یک میلیون و 185 هزار تومان قرار دارد.

همچنین سکه برای تحویل اسفند، دی و آبان امسال به ترتیب با قیمت های یک میلیون و 165، یک میلیون و 151 و یک میلیون و 136 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا