گزارش کشف مواد مخدر ماموران گمرک در هفته گذشته

گزارش کشف مواد مخدر ماموران گمرک در هفته گذشته

تهران- ایرنا- ماموران گمرک سراسر کشور هفته گذشته کشفیات مواد مخدر شامل 23 بذر مواد مخدر، بذر شاهدانه، کالای قاچاق و کشف کالای آمیخته به مشروبات الکلی در بسته امانات پستی داشتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از گمرک ایران، در جریان بازرسی ماموران گمرک در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، 907 گرم تریاک کشف و ضبط شد. این مواد مخدر در قالب چای آغشته به تریاک بود که از سوی ماموران گمرک شناسایی و ضبط شد و فرد مظنون به ماموران پلیس مواد مخدر تحویل داده شد.
در یک بازرسی دیگر، حدود 910 گرم تریاک که به شکل لوبیا چیتی درآمده بود توسط ماموران گمرک شناسایی شد. فرد مظنون تریاک را به شکل ماهرانه ای به شکل لوبیا چیتی درآورده بود اما ماموران گمرک به وی مشکوک شدند و بعد از انجام بازرسی متوجه شدند که بار فرد مواد مخدر تریاک است.
ماموران حوزه 3 گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در ماه گذشته موفق به کشف 6 کیلوگرم تریاک، 5 کیلوگرم شیشه و 600 قرص روان‌گردان از بسته‌های پستی شدند که مواد مخدر مکشوفه به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌های مختلف پستی جاسازی شده بود.

** کشف بذر شاهدانه در استان فارس
بذر شاهدانه ماده مخدر دیگری بود که در روزهای اخیر از سوی پرسنل حوزه 3 گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) کشف و ضبط شد.
مقادیری بذر که در سه بسته به تعداد 25 عدد به وزن 18 گرم در قالب یک بسته پستی جاسازی شده بود، شناسایی و ضبط شد.

**کشف کالای قاچاق در گمرک نوردوز
با هوشیاری ماموران گمرک نوردوز، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف و ضبط شد. این مقدار کالای قاچاق شامل هزارو 625 کیلوگرم مواد خوراکی، 150 کیلوگرم لوازم آرایشی و 80 بطری انواع مشروبات الکلی بود که به طرز ماهرانه‌ای در داخل اتوبوس‌های ورودی به کشور جاسازی شده بود و ماموران گمرک نوردوز به هنگام بازرسی آنها را کشف کردند. در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

**کشف مواد مخدر از بسته پستی در گمرک مشهد
ماموران گمرک امانات پستی مشهد از یک بسته پستی 87 گرم تریاک کشف کردند. این مقدار مواد مخدر در داخل یک بسته پستی حاوی زعفران، سپند، آجیل و لباس نوزاد به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

** کشف کالای آمیخته به مشروبات الکلی در امانات پستی استان چهارمحال و بختیاری
ماموران گمرک امانات پستی شهرکرد در بررسی یک محموله پستی ورودی، 4 بسته شکلات کاکائو آمیخته به مشروبات الکلی را کشف و ضبط کردند.
براساس این گزارش، با توجه به اینکه کالای کشف شده جزو کالاهای ممنوعه شرعی است محموله فوق برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

**کشف 23 بذر مواد مخدر
گمرک فرودگام امام خمینی (ره) در جریان بازرسی یک فرد مشکوک 20 بذر مواد مخدر را کشف و ضبط کرد. فرد مظنون نیز برای انجام تشریفات قانونی تحویل دایره مواد مخدر پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا