فرماندار زرند خبر داد

بهره برداری از کارخانه فولاد زرند در نیمه نخست ۹۶

بهره برداری از کارخانه فولاد زرند در نیمه نخست ۹۶

گروه صنایع معدنی >فولاد - نماینده مردم زرند و کوهبنان از مسوولان استان کرمان خواست به انتقال خط گاز ویژه صنایع به شهرستان زرند کمک کنند.

به گزارش ماین نیوز، دکتر"حسین امیری" ظهر امروز 13 آذرماه در مراسم گازرسانی به روستای جرجافک شهرستان زرند اظهار کرد: دیدگاه استاندار در کل استان توسعه ای است و با این دیدگاه پیش می رود.

وی با بیان اینکه آب، برق و گاز از زیرساخت های توسعه است که استان کرمان در این زمینه خوب کار می کند، افزود: استان کرمان با بحران آب مواجه است که با تدبیر استاندار این مشکل در حال رفع شدن است.

امیری از گازرسانی به پنج دهستان شهرستان های زرند و کوهبنان به صورت همزمان خبر داد و گفت: درخواست ما این است که مسوولان استان به انتقال خط گاز ویژه صنایع به شهرستان زرند کمک کنند زیرا خط لوله گاز موجود پاسخگوی صنایع مادر در شهرستان زرند و پروژه های زیرمجموعه آنها نیست.

وی در پایان از راه اندازی سه نیروگاه برق در شهرستان زرند خبر داد.

"حبیب الله خنجری" فرماندار زرند نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمات دولت در سه سال و نیم گذشته در بخش های مختلف خوب بوده، افزود: کارخانه فولاد شهرستان زرند در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و برای حدود دو هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان های شمالی استان کرمان، گردنه ده علیرضای زرند بود، گفت: در این دولت این نقطه اصلاح شد و بعد از آن هیچ حادثه ای در این منطقه نداشتیم.

خنجری با اشاره به وجود بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور در زرند اظهار کرد: با احداث این نیروگاه، چهار کیلومتر مسیر روشنایی خورشیدی در زرند ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته آینده نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان برگزار و شناسنامه روستای جرجافک شامل جمعیت، تعداد افراد بیکار، کارمند و سایر اطلاعات به استاندار ارائه می شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا