حمایت نائب رئیس اول مجلس از بورس کالا

حمایت نائب رئیس اول مجلس از بورس کالا

نائب رییس اول مجلس از کارکرد بورس کالا حمایت کرد و گفت: این بورس با دارا بودن ابزارهای مالی متنوع می تواند به تامین سرمایه در گردش بنگاه ها کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مسعود پزشکیان با اشاره به نقش بورس کالا در تامین مالی صنایع به تسنیم گفت: در شرایطی که دولت در تنگنای مالی قرار دارد، بورس کالا به تازگی برای پرداخت مطالبات گندمکاران به دولت کمک کرد که این اتفاقی مثبت در جهت توسعه اقتصادی است.

وی به لزوم استفاده بیشتر از ابزارهای مالی در فعالیت های اقتصادی اشاره کرد و افزود: مجلس از هر اقدامی که به تامین مالی کارا و تضمین شده در جهت تامین منابع مالی شرکت ها یا دولت صورت می گیرد، حمایت می کند.

پزشکیان اضافه کرد: امروز اقتصاد به سمتی حرکت می کند که بار تامین مالی صنایع رفته رفته از سیستم بانکی به طرف بازار سرمایه در جریان است. این اتفاق، سیاستی درست و در راستای خروج از رکود انجام می شود.

وی با اشاره به تامین مالی صنایع از بورس کالا گفت: بورس کالا با دارا بودن ابزارهای مالی متنوع می تواند به تامین سرمایه در گردش بنگاه ها کمک کند و پرداخت مطالبات کشاورزان یکی از ظرفیا های بورس کالا در این زمینه بود.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا