اداره آموزش و امور گواهی نامه های حرفه ای؛

ثبت نام کنکور بازار سرمایه از 15 آذر آغاز می شود

ثبت نام کنکور بازار سرمایه از 15 آذر آغاز می شود

بر اساس اعلام اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، با تصویب کمیتۀ گواهی‌ نامه ‌های حرفه ‌ای بازار سرمایه، ثبت نام آزمون‌های قلم و کاغذی اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه، از روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 

ثبت نام بیست و هشتمین دورۀ آزمون‌های بازار سرمایه، از روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بر اساس اعلام اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، با تصویب کمیتۀ گواهی‌ نامه ‌های حرفه ‌ای بازار سرمایه، ثبت نام آزمون‌های قلم و کاغذی اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه، از روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس ادارۀ آموزش و امور گواهی ‌نامه ‌های حرفه ‌ای با اعلام زمان آغاز ثبت نام بیست و هشتمین دورۀ آزمون‌ های حرفه‌ای بازار سرمایه تأکید کرد: مهلت ثبت نام در این دوره از آزمون‌ ها تا تاریخ بیست و پنجم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

حیدر فروغ نژاد با اعلام اینکه در این دوره تنها دو آزمون اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی در روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه و در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه به صورت الکترونیکی در هفتۀ پایانی دی ماه و فقط در تهران برگزار خواهد شد.

برای آشنایی با سرفصل‌ها و هم چنین برنامۀ زمان‌بندی آزمون‌ها به آدرس http://icmc.seo.ir  مراجعه کنید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا