در رینگ بین‌الملل بورس انرژی انجام می گیرد؛

عرضه حلال های پالایش نفت اصفهان

عرضه حلال های پالایش نفت اصفهان

در روز دوشنبه مورخ 15 آذر 95 علاوه بر دو عرضه مذکور، حلال‌های 402 و 406 پالایش نفت اصفهان نیز در رینگ بین‌الملل عرضه خواهند شد.

 

طی هفته جاری بورس انرژی ایران، برای نخستین بار میزبان عرضه حلال‌های 400 و 410 پالایش نفت اصفهان در رینگ بین‌الملل خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بر این اساس در روز دوشنبه مورخ 15 آذر 95 علاوه بر دو عرضه مذکور، حلال‌های 402 و 406 پالایش نفت اصفهان نیز در رینگ بین‌الملل عرضه خواهند شد.

در جلسه معاملاتی امروز (شنبه 13 آذر ماه 95)، علاوه بر معاملات مستمر در بازار قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه، کالاهای آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت تبریز، متانول پتروشیمی زاگرس و نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی و حلال 402 پالایش نفت تبریز در رینگ بین‌الملل عرضه خواهند شد.

همچنین در جریان معاملات روز چهارشنبه بورس انرژی (9 آذر ماه 95) در بازار فیزیکی، کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان و تهران، حلال 402 و 410، نفتای سنگین تصفیه نشده و بلندینگ نفتای حلال 410 پالایش نفت شیراز، برش سنگین پتروشیمی جم و پتروشیمی تبریز، متانول پتروشیمی شیراز و پتروشیمی فن‌آوران و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در رینگ داخلی مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته در این عرضه‌‌‌ها و عرضه‌های مازاد معادل 6 هزار و 332 تن به ارزشی بیش از 69 میلیارد ریال بود.

در این روز همچنین بازار برق بورس انرژی ایران نیز، شاهد معامله 4 هزار و 765 قرارداد معادل 47 هزار و 180 مگاوات ساعت به ارزشی بیش از 17 میلیارد ریال بود.

لازم به ذکر است در آغاز جلسه معاملاتی این روز، نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه  8 تا 9 دی 95 گشایش یافتند و در پایان جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 13 تا 16 آذر 95 و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی 13 آذر 95 متوقف شده و فرآیند تحویل آن ها آغاز گردید.

در جریان معاملات این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در تمامی نمادهای فعال 750 قرارداد با ارزش یک میلیارد و 693 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

در مجموع ارزش کل معاملات این روز در بورس انرژی ایران به 87 میلیارد و 750 میلیون ریال بالغ شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا