دومین تجمع معترضین به معادن در نطنز

دومین تجمع معترضین به معادن در نطنز

دنیای معدن - دومین تجمع اعتراضی مردم طرق رود و کمجان به فعالیت معادن در شهر و روستایشان در مقابل فرمانداری نطنز برگزار شد.

صبح پنج شنبه دومین تجمع اعتراضی مردم طرق رود و کمجان به فعالیت معادن در شهر و روستایشان در مقابل فرمانداری نطنز برگزار شد.

در این تجمع که به صورت آرام و بدون هیچ حاشیه جنبی برگزار شد، تجمع کنندگان بنرهایی با موضوع تأکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ محیط زیست را حمل می کردند و در این تجمع شعارهای درخواست عمل به فرمان های رهبری در خصوص حفظ و حراست از محیط زیست سر دادند.

با توجه به حاشیه ایجاد شده در تجمع قبلی که شخصی با سوء استفاده از تجمع آرام و مسالمت آمیز فیلم این تجمع را به شبکه بیگانه من و تو فرستاده بود، سخنران تجمع کنندگان در ابتدای تجمع اظهار کرد: ما با رسانه های بیگانه و دشمنان نظام هیچ ارتباطی نداریم و آن ها را مزدور می دانیم؛ به شبکه من و تو بگویید ما معترضین، شما را بیش از یک مزدور نمی دانیم.

در این تجمع که با قرائت بیانیه و با آرامش به پایان رسید، یکی از معترضین بیان کرد: این آخرین تجمع مردم در نطنز است، تجمع های بعدی در تهران مقابل مجلس و دیگر نهادها برگزار می شود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا