نواک ٢٣ آذرماه به تهران می آید

نواک ٢٣ آذرماه به تهران می آید

سفیر روسیه در تهران از سفر وزرای انرژی و ارتباطات این کشور به تهران برای شرکت در جلسه کمیسیون مشترک ٢ کشور در ٢٣ آذرماه خبر داد.

 

لوان جاگاریان پس از دیدار با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در تهران، به پایگاه خبری اتاق ایران توضیح داد: براساس مذاکرات گذشته بین ٢ کشور، قراردادی به امضا رسیده و شرایط صدور روادید برای بازرگانان ٢ کشور آسان‌تر شده است.
جاگاریان گفت: هدف تعریف شده برای دسترسی به رقم ٤ میلیارد دلار مبادلات تجاری بین تهران- مسکو دور از دسترسی نیست و می توان آن را تحقق بخشید.
سفیر روسیه در تهران افزود: قرار است ٢ هفته دیگر جلسه کمیسیون مشترک همکاری‎های اقتصادی ایران و روسیه برگزار شود که در حاشیه آن بازرگانان ٢ کشور با یکدیگر دیدار می کنند.
وی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز از هماهنگی برای برگزاری جلسه کمیسیون مشترک ایران و روسیه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، وزیر انرژی روسیه و بیش از یکصد شرکت روسی و فعالان بخش خصوصی ایران خبر داده و گفته بود: قرار است این همایش بیست و سوم آذرماه در تهران برگزار شود.
جاگاریان ابراز امیدوار کرد دیدار بازرگانان ٢ کشور در این همایش بتواند برای ازسرگیری روابط آنها نقطه آغاز مناسبی باشد.
به گفته این مقام روس در ایران، باید بازرگانان ٢ کشور برای یکدیگر از لحاظ کیفیت و قیمت کالا شرایط مناسبی ایجاد کنند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا