در هفته دوم آبان ماه رقم خورد؛

رشد ۲۳ و ۲۲درصدی حجم و ارزش معاملات بورس کالا

رشد ۲۳ و ۲۲درصدی حجم و ارزش معاملات بورس کالا

طی دومین هفته آبان ماه، حدود ۵۱۰ هزار و ۵۹ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که حاکی از رشد ۲۳ درصدی حجم و ۲۲ درصدی ارزش این معاملات نسبت به هفته قبل از آن است.

 

طی هفته منتهی به 12 آبان ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۹۶ هزار و ۴۹۱ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به ۲ هزار و ۹۷۲ میلیارد ریال معامله شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، ۱۳۴ هزار و ۷۲۰ تن انواع فولاد،۶ هزار و ۵۵۵ تن انواع مس، ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۰تن روی و ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن خریداری شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷۴ هزار و ۷۵۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۳۷ هزار و ۳۰۴ تن انواع قیر، ۶۱هزار و ۳۲۷ تن مواد پلیمری، ۱۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۲۸ هزار و ۷۸۸ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۵۹۰تن گوگرد و ۷۴۳ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز در بخش فیزیکی شاهد معامله ۳۶هزار و ۸۸۰تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۳۰۴ میلیارد ریال بود. در این تالار، ۲۰۰ تن کنجاله، ۲۷ هزار و ۶۰۶ تن جو دامی، ۳۷۵ تن شکر سفید، ۸ هزار و ۵۰۰ تن گندم و ۱۴۵تن ذرت معامله شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا