اثر خنثی حادثه دیروز پتروشیمی پردیس بر قیمت سهام و توضیح شرکت

اثر خنثی حادثه دیروز پتروشیمی پردیس بر قیمت سهام و توضیح شرکت

پتروشیمی پردیس درحالی دیروز با نشت گاز آمونیاک و مصدومیت دو نفر روبرو و عدم کاهش قیمت سهام روبرو شد که این شرکت بورسی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی پردیس که با سرمایه 600 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد و از زیرمجموعه های سرمایه گذاری غدیر است، دیروز با حادثه نشت گاز آمونیاک روبرو شد که تاثیری در قیت سهام این شرکت طی دیروز و امروز نداشت.

در این رابطه "شپدیس" توضیحاتی ارایه و اعلام کرد:در مورخ 95.09.02 مقدار کمی مخلوط کاربامات (ترکیب آمونیاک و CO2) از شیر اطمینان یکی از ولوهای فاز دوم نشت کرد در حالیکه تعداد کثیری از کارکنان در آن محل مشغول به کار بودند. تنها دو نفر از کارگران به دلیل اینکه اولین بار با این مورد روبرو  شدند دچار اندکی کسالت شده و پس از مراجعه به درمانگاه منطقه به محل کار برگشتند و خوشبختانه هیچ مخاطره جدی نداشته‌اند.

نشت این مقدار ناچیز آمونیاک از شیر اطمینان امری عادی بوده که در طول 10 سال که از راه اندازی اولین فاز این شرکت می‌گذرد، بارها اتفاق افتاده و  هرگز باعث رخ دادن حادثه و مصدوم شدن هیچ کدام از کل کارکنان پیمانکاری و رسمی این شرکت در طول این مدت نشده است.

شیراطمینان قسمتی از هر تجهیزات مستقر در سایت بوده که گاهی به علت بالارفتن فشار دستگاه، مقدار کم و ناچیزی نشتی دارد، این امر برای محافظت از دستگاه بوده و در کارخانه مادر بر روی تجهیزات نصب می شود.

بنا بر این گزارش، کلیه واحدهای فاز یک و دو پتروشیمی پردیس هم اکنون بصورت نرمال در حال تولید بوده و بدون هیچ مشکلی در سرویس هستند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا