گوشی‌های آیفون 6S ناگهان خاموش می‌شوند!

گوشی‌های آیفون 6S ناگهان خاموش می‌شوند!

اپل برای دومین بار در ماه گذشته ناچار به اجرای طرح تعویض گوشی‌های خود شد.

اپل برای دومین بار در ماه گذشته ناچار به اجرای طرح تعویض گوشی‌های خود شد.

به نظر می رسد تعدادی از گوشی های اپل مدل 6s با مشکل باتری مواجه هستند؛ مشکلی که باعث می شود عمر باتری های این نوع از تلفن های همراه بسیار سریع تر از حد انتظار به پایان برسد، اما براساس فراخوانی که توسط شرکت اپل منتشر شده است، تنها تعدادی از کاربران این شرکت واجد شرایط این طرح خواهند شد.

در واقع تنها تلفن هایی تعویض می شوند که طی ماه های سپتامبر و اکتبر سال گذشته میلادی تولید و توسط کاربران خریداری شده باشند. این مسئله باعث شده امکان تشخیص و تعویض باتری تلفن های مشکل دار تسریع شود، اما روش تعویض چگونه است؟

کاربرانی که احتمال می دهند براساس محدوده زمانی تعیین شده باید به تعویض تلفن همراه خود بپردازند، با مراجعه به نمایندگی های معتبر این شرکت و ارائه شماره سریال تلفن همراه خود از وجود مشکل در تلفن شان مطمئن شده و نسبت به تعویض آن اقدام خواهند کرد.

شرکت اپل به کاربران توصیه کرده، پیش از مراجعه به نمایندگی های مجاز این شرکت، نسبت به تخلیه کامل اطلاعات، تصاویر، ویدئوها و. . . اقدام کنند. این توصیه با هدف پیشگیری از بروز مشکلات آتی برای کاربران ابراز شده است. براساس اطلاعات فعلی طرح تعویض باتری به شکل رایگان و بدون هزینه اضافی انجام می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا