امروز صورت گرفت؛

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله امین یکم فردا در بورس اوراق بهادار

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله امین یکم فردا در بورس اوراق بهادار

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در اوراق بهادار با درآمد ثابت امین یکم فردا در بورس اوراق بهادار تهران درج شد

 

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله امین یکم فردا، در اوراق بهادار با درآمد ثابت با پرداخت سود ماهانه، با نماد «امین یکم» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس درج شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس تهران، براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از ین تاریخ 2 آذر ماه 1395، صندوق سرمایه‌گذاری قابل‌معامله امین یکم فردا با نماد «امین یکم» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

تعداد واحدهای در نظر گرفته شده جهت پذیره‌نویسی معادل 99 میلیون واحد سرمایه‌گذاری عادی است.

همچنین ارکان صندوق به این شرح ذیل است:

موسسان: تامین سرمایه امین و کارگزاری امین آوید

مدیر صندوق: تامین سرمایه امین

متولی صندوق: شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی

بازارگردان صندوق: تامین سرمایه امین

پس از آغاز فعالیت صندوق، در پایان هر مقطع زمانی که، ماهانه و در آخرین روز هر ماه است، در صورتی که ارزش خالص روز واحدهای سرمایه گذاری بیش از قیمت مبنای واحد های سرمایه گذاری باشد، تفاوت بین ارزش خالص روز واحدهای سرمایه گذاری صندوق و قیمت مبنای آن ها محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع دارنده واحدهای سرمایه گذاری صندوق محسوب می شوند، واریز می شود. پس از این پرداخت، ارزش خالص روز هر واحد سرمایه گذاری معادل قیمت مبنای آن می شود.

همچنین مدیر صندوق باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا پرداخت نقدی فوق، حداکثر دو روز کاری پس از هر دوره پرداخت نقدی، پرداخت شود؛ در غیر این صورت، مدیر باید به ازای هر روز تاخیر در پرداخت نقدی، معادل هشت در ده هزار از مبلغ قابل پرداخت را به سرمایه گذار ذینفع بپردازد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا