معاون وزیر صنعت:

7500 واحد تعطیل و نیمه تعطیل در کشور احیا می شود

7500 واحد تعطیل و نیمه تعطیل در کشور احیا می شود

اراک - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران گفت: هفت هزارو 500 واحد تعطیل و نیمه تعطیل در قالب سیاست های کلیدی دولت، تا پایان سال جاری تعیین تکلیف و راه اندازی می شود.

علی یزدانی روز سه شنبه در جریان بازدید از شهرک های صنعتی شهرستان زرندیه افزود: این واحدها بر اساس مصوبه های ستاد اقتصاد مقاومتی برای افزایش تولید و رونق اقتصادی با همکاری بانک ها تعیین تکلیف و راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: بر این اساس کارگروه اقتصاد مقاومتی استانی با هدف روان سازی پرداخت و استفاده صحیح از تسهیلات بانکی برای ایجاد رونق اقتصادی در واحدهای صنعتی و تولیدی در استان ها تشکیل می شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور نیز رفع مشکلات شهرک صنعتی و رفع نقاط حادثه خیز شهرک صنعتی پرندک نشستی با وزارت راه وشهرسازی برگزار و برای آن چاره اندیشی می شود.
فرماندار شهرستان زرندیه نیز در این آیین گفت: ضریب نفوذ اشتغال در این شهرستان مطلوب است و مشکل حادی در حوزه بیکاری در این شهرستان وجود ندارد.
محمد کردی افزود: شهرستان زرندیه یکی از قطب های بزرگ صنعتی، کشاورزی، اقتصادی در استان مرکزی و کشور است که از ارزش افزوده بالایی برخوردار است.
وی ، نبود زیر ساخت های مناسب تولیدی در شهرک های صنعتی را یکی از مشکل های شهرستان زرندیه عنوان کرد و ادامه داد: با تامین این زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی زاویه، زرندیه و خراقان، امکان جذب سرمایه گذار و افزایش تولیدی در این شهرک ها وجود دارد.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمعیت 57 هزار نفر به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق به غرب و جنوب کشور یکی از شهرستان های مهاجرپذیر استان مرکزی است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا