فراخوان ارائه بهترین شعار برای کارت های اعتباری بانک ملی ایران

فراخوان ارائه بهترین شعار برای کارت های اعتباری بانک ملی ایران شرکت توسعه پیشگامان پویا فراخوانی تحت عنوان "طراحی شعار تبلیغاتی" ویژه کارت‌های اعتباری منتشر کرد.

شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا ارائه دهنده خدمات کارت های اعتباری بانک ملی ایران از علاقه مندان دعوت کرد تا با توجه به نکات زیر در طراحی یک شعار مناسب و جذاب برای کارت های اعتباری همکاری نموده و از جوایز در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

 علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به ‌سایت این شرکت به نشانی https://www.bmicc.ir و یا کانال تلگرامی کارت های اعتباری به آدرس https://telegram.me/ccbmi مراجعه و از تاریخ 26 آبان تا 12 آذر نسبت به ارسال پیشنهادهای خود اقدام نمایند .

 به نفر اول ، کارت هدیه 700 هزار تومانی ؛ نفر دوم ، کارت هدیه 500 هزار تومانی و نفر سوم تا دهم ، کارت هدیه 100 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است که شعارهای پیشنهادی باید دارای ویژگی های زیر باشند :

– مزایای اصلی محصولات شرکت را بیان کند.

– مختصر، گویا، مستقیم، ساده و جذاب باشد.

– جایگاهی موثق و باورپذیر از محصول ارائه دهد.

– احساس عاطفی و فکری مناسبی در مشتریان ایجاد نماید.

 – به ذهن سپردن آن آسان باشد و به آسانی فراموش نشود. هر شخص می تواند با دو شعار در این مسابقه شرکت و متن شعار به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را از طریق پیامک به شماره تلفن 09104269446 یا پیام در تلگرام با آیدی @bmiccir و یا ایمیل به آدرس pr@bimcc.ir ارسال کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا