حضور ۱۳ کشور خارجی در پنجمین نمایشگاه صنایع معدنی

حضور ۱۳ کشور خارجی در پنجمین نمایشگاه صنایع معدنی

گروه صنایع معدنی - ده ها شرکت و هیئت بازرگانی و سرمایه گذار داخلی و خاجی از جمهوری اسلامی ایران و 13 کشور مناطق مختلف جهان از نخستین روز هفته آینده در پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی ایران که در نوع خود یکی از نمایشگاه های بزرگ منطقه خاورمیانه محسوب می شود،گردهم می آیند.

به گزارش ماین نیوز، پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی؛ این رویداد مهم صنعتی و اقتصادی از 10 تا 12مهر ماه در شبستان اصلی مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیش از 160 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی به طور مستقیم و یا نمایندگان آنها از کشورهای آلمان، دانمارک، برزیل، شیلی ،فرانسه ، اوکراین،چین،سوئیس،آفریقای جنوبی،نیجریه،اسپانیا،انگلستان و لهستان؛جدیدترین تولیدات و خدمات خود را عرضه خواهند کرد.

پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برگزار خواهد شد و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند
ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن،معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری،آشنایی با زمینه های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی،یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات،تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی ، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‏های معدنی کشور، جهت دهی سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

معرفی پتانسیل های صنعت معدنی مناطق مختلف ایران و دعوت از سفرای برخی کشورها از جمله کشورهای مختلف اروپائی برای جلب و جذب سرمایه گذاری در این حوزه ها ، یکی از برنامه های اصلی پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی ایران است.

چند هیئت بازرگانی، تجاری و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل مصلی امام خمینی (ره)ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاهی؛با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و صنعتگران معدنی کشورمان وارد مذاکرات تجاری شوند.

پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنیبا همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی (ایمیدرو)و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار میشود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های88548845 الی 9ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتیwww.minex.ir مراجعه کنند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا