یک هفته تا پایان شرایط ویژه خرید رنو

یک هفته تا پایان شرایط ویژه خرید رنو

مدیربازاریابی شرکت نگین خودرو مطرح کرد: شرایط ویژه خرید آنلاین و اینترنتی محصولات نگین خودرو تنها تا دوشنبه ۱۸ آبان ماه معتبر خواهد بود.

شکوهی اعلام کرد: شرایط ویژه خرید آنلاین که در راستای طرح تکریم مشتریان از ابتدای آبانماه سال جاری آغاز شده بود دو­شنبه 18 آبانماه به پایان خواهد رسید.

او افزود: استفاده از مزایای فروش اینترنتی، کاهش قابل توجه فرآیندهای زمانبر فروش و افزایش سرعت در خرید و همچنین دسترسی آسان متقاضیان به سیر مراحل خرید محصولات این برند اصیل و اروپایی است که 1 درصد تخفیف ویژه خرید اینترنتی نیز از جمله مزایای خاص این سامانه می­باشد که از ابتدای آبان ماه 1394 مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شکوهی افزود: در این نوع فروش، جهت افزایش اطمینان خاطر خریداران پیش بینی شده است تا بلافاصله بعد از ثبت قرار داد در سامانه اینترنتی شرکت، کارشناسان فروش با متقاضیان تماس بگیرند و فرایند نهایی خرید را تکمیل کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصرخودرو، همچنین نزدیک ترین شعبه و یا نمایندگی نگین خودرو به محل سکونت متقاضی نیز مسوول پاسخگویی و انجام فرایند تحویل خودرو و مدارک به مشتریان خواهد بود. در طرح خرید اینترنتی، سفران در 2 تیپ، فلوئنس در 3 تیپ، اسکالا در 4 تیپ، سیمبل در 2 تیپ، داستر در 3 تیپ و کولئوس محصولاتی هستند که به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه، امکان خرید اینترنتی آنها برای متقاضیان فراهم شده است.

به گفته وی خریداران می‌توانند همه روزه با مراجعه به سایت رسمی شرکت نگین خودرو – صفحه فروش اینترنتی به آدرس www.neginkhodro.com نسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا