کیااپتیما؛ جوری که تابه‌حال ندیده‌اید! +عکس

کیااپتیما؛ جوری که تابه‌حال ندیده‌اید! +عکس

اپتیما 2016 (که البته در تعداد محدود برای نمایشگاه SEMA تولید خواهد شد و بیشتر قرار است نشان دهنده نقشه راه کمپانی برای آینده باشد) قرار است در یک مدل کانورتیبل (با سقف جمع شونده) تولید شود.

 در سال های اخیر کمپانی کیا (که یک زمانی آن را فقط با پرایدهای مدل دهه 70 می شناختیم) پیشرفت فوق العاده چشمگیری داشته و از یک شرکت فعال در بازارهای کره و کشورهای آسیا، رفته رفته به یکی از غول های خودروسازی جهان تبدیل می شود.

مدل های متنوع برای رنج های قیمتی گوناگون و همچنین طراحی های بسیار زیبا در سطح استانداردهای بین المللی باعث شده محصولات این شرکت با نظر مثبت منتقدان مواجه شوند و حتی یک خودروی عمومی مانند Kia Cee’d عنوان بهترین خودروی سال بریتانیا را هم به خود اختصاص دهد. در بازار ایران هم کیا با توجه به مناسبات تجاری ایران و کره جنوبی همیشه حضوری پر رنگ داشته و مدل های مختلف این شرکت را می توان به راحتی در بازار پیدا کرد. یکی از این مدل ها اپتیما است که با توجه به ظاهر بسیار زیبا و داشتن امکانات مناسب (و صد البته هزینه های گمرکی و شماره گذاری) جزو خودروهای لوکس به حساب می آید. اما کمپانی کیا برای سال 2016 خواب های جالبی برای اپتیما دیده است!


به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صبحانه، اپتیما 2016 (که البته در تعداد محدود برای نمایشگاه SEMA تولید خواهد شد و بیشتر قرار است نشان دهنده نقشه راه کمپانی برای آینده باشد) قرار است در یک مدل کانورتیبل (با سقف جمع شونده) تولید شود و ویژگی های جذاب ظاهری مانند در های suicide (که رو به عقب باز می شوند)، رینگ های 20 اینچی، رنگ آبی فیروزه ای خاص و همچنین کوتاه تر کردن شیشه جلو نیز به آن اضافه خواهد شد. موتور این خودرو توان تولید 245 اسب بخار قدرت را داراست و از چهار سیلندر به همراه توربو شارژر بهره می برد. همچنین در نمایشگاه خودروی امسال در شهر فرانکفورت، کیا اعلام کرده بود که قصد دارد خط تولید خود را با اضافه کردن مدل های هیبریدی گسترش دهد.e

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا