سفر به تپه‌‌های مریخی تا تونل نمکی+قیمت تور

سفر به تپه‌‌های مریخی تا تونل نمکی+قیمت تور

برای سفر به تپه‌های مریخی تا تونل نمکی، یعنی سفر به روستای پاده در شهرستان گرمسار و همسفر شدن با تورهای گردشگری آن، باید از 65 تا 78 هزار تومان هزینه کرد.

در فصل پاییز میزان سفرهای مردم کم می‌شود، زیرا در این فصل با توجه به بازگشایی مدارس و همچنین سرد شدن هوا مردم ترجیح می‌دهند که به مسافرت نروند، اما گردشگران این فصل را برای رفتن به کویر مناسب می‌دانند، بنابراین در تعطیلات آخر هفته می‌توان سفری یک روزه به شهرهای کویری داشت.

پاده، روستایی از توابع بخش آرادان شهرستان گرمسار در استان سمنان است و آنچه سفر به روستای پاده را از بقیه جاذبه‌های گردشگری منطقه متمایز می‌کند، وجود تونل‌های بزرگ نمک در این منطقه است. منطقه‌ی گرمسار که میزبان بزرگ‌ترین معادن و تونل‌های نمک در منطقه‌ خاورمیانه است، در حال حاضر 40 تونل نمک را در خود جای داده است و سهم عمده‌ای از استخراج نمک در کشورمان، در این منطقه صورت می‌گیرد.

روستای پاده، در منطقه کویری استقرار یافته و اقلیم نیمه‌بیابانی دارد. آب و هوای آن در تابستان گرم و در زمستان سرد است.

از مهم‌ترین آثار تاریخی این روستا می‌توان به امامزاده سلطان ابوسعید، حسینیه، مسجد، قلعه، حمام، آب انبار، حوض آب، ساختمان‌های مسکونی قدیمی و... اشاره کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، تور تپه‌های مریخی و تونل نمکی از جمله تورهای مناسب در فصل پاییز است و به این منظور باید از تهران به سمت گرمسار سفر کرد و برای همسفر شدن با تورهای گردشگری این منطقه باید از 65 تا 78 هزار تومان هزینه کرد.

نرخ برخی از تورهای گردشگری تپه‌های مریخی

جاذبه‌ها

وسیله نقلیه

امکانات تور

هزینه(تومان)

پیاده‌روی در تپه‌های سرخ‌رنگ مریخی، بازدید از معدن و تونل نمکی، بازدید از عارضه‌های طبیعی تپه نمکی، بافت قدیمی روستای پاده (قلعه، حمام و یخدان)

وسیله نقلیه توریستی

یک وعده صبحانه و میان‌وعده

78,000

مینی‌بوس

یک وعده صبحانه

68,000

تپه‌های مریخی، معدن و تونل نمکی، یخدان و آب‌انبار، قلعه روستای پاده

مینی‌بوس

یک وعده صبحانه

65,000

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا