توسعه روابط بیمه ای ایران با لندن

توسعه روابط بیمه ای ایران با لندن

رئیس کل بیمه مرکزی ایران برای مذاکره با بیمه گران اروپایی لندن و مونیخ با رئیس کل لویدز لندن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، در این دیدار عبدالناصر همتی با اشاره به فعالیت لویدز در بازار بیمه ایران قبل از تحریم خصوصا در مورد بیمه اتکایی هواپیما و نیز با تاکید بر برنامه های توسعه اقتصادی کشور و گسترش صنعت بیمه در ایران، حضور لویدز لندن در پوشش های اتکایی و ریسک های مهم کشور را با اهمیت دانست.

اینگا بل رئیس کل لویدز لندن نیز با اشاره به فعالیت گذشته لویدز در بازار ایران، علاقه مندی سندیکاهای بیمه گران لویدز به فعالیت در بازار ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: درحال حاضر ۱۱۰سندیکاى بیمه درلویدز فعالند.

وی با اشاره به مشکل موجود در سیستم بانکی، ضرورت پیگیری حل مشکل  بانکی جهت نقل و انتقال پول در صنعت بیمه را یک امر مهم دانست.

بل در پاسخ به درخواست همتی مبنی بر تشکیل کمیته ای برای بررسی و ایجاد زمینه فعالیت سندیکای بیمه گران لویدز در مناطق آزاد ایران، مقرر کرد دو تن از مدیران بین الملل لویدز برای مذاکره با مدیران بیمه مرکزی به ایران سفر کنند.

لویدز شرکت خدمات مالی بریتانیایی است که به‌عنوان کارگزار بیمه، در زمینه ارائه خدمات بیمه، بیمه اتکایی، بیمه عمر، مبادلات اوراق قرضه و مدیریت ریسک فعالیت می‌کند و بیش از ۲۵۰۰ شعبه در سراسر جهان دارد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا