سومین عرضه پتروشیمی تندگویان در قالب قرارداد بلندمدت در بورس کالا

سومین عرضه پتروشیمی تندگویان در قالب قرارداد بلندمدت در بورس کالا

پتروشیمی تندگویان در قالب یک قرارداد بلند مدت متعهد شده که حجم مشخصی از محصولاتش را برای تامین نیاز صنایع پایین دست در بورس کالا عرضه کند که امروز نیز سومین عرضه های این شرکت در قالب قرارداد بلندت مدت صورت گرفت.

به گزارش بورس نیوز به نقل از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، پتروشیمی تندگویان در قالب یک قرارداد بلند مدت متعهد شده که حجم مشخصی از محصولاتش را برای تامین نیاز صنایع پایین دست در بورس کالا عرضه کند که امروز نیز سومین عرضه های این شرکت در قالب قرارداد بلندت مدت صورت گرفت. به گفته فعالان بازار، تامین نیاز بدون دغدغه واحدهای تولیدی در مدتی مشخص، اصلی ترین مزیت انعقاد قراردادهای بلندمدت در بورس کالا به شمار می رود.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG۶۴۱ پتروشیمی تندگویان با حجم ۷۹۲ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۷۶۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی اتیلن ترفتلات نساجی Super Bright TG۶۴۱ این مجتمع هم با حجم ۲۴۲ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۸۵۳ تومان معامله شد.

در همین حال در این روز پلی اتیلن ترفتالات گرید ۷۸۱ پتروشیمی تندگویان معامله شد و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری این مجتمع مورد معامله قرار نگرفتند، گرید ۸۲۱ و ۸۲۵ جمعا با حجم ۱۳۲ تن و به ترتیب با قیمت های ۳ هزار و ۴۱۱ و ۳ هزار و ۲۸۱ تومان عرضه شده بود.

پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری ۷۸۱ با حجم ۶۶ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۲۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت. گفتنی است قیمت پایه بر مبنای قیمت کشف شده محصولات در قالب قراردادهای بلندت مدت در هفته قبل بوده است.

همچنین هفته گذشته گریدهای ۸۲۱ و ۸۲۵ با قیمت پایه ۳ هزار و ۴۱۰ تومان و به ترتیب با حجم های ۱۳۰ و ۳۳۰ تن مورد معامله قرار گرفتند. گریدهای ۷۸۱و ۷۸۵ نیز با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۴۹ تومان معامله شدند.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی علاوه بر قراردادهای بلندمدت پتروشیمی تندگویان، امروز در گروه محصولات پلیمری پی وی سی گرید ۶۰ هم با حجم ۷ هزارتن و به صورت سلف عرضه شد، قیمت پایه این کالا ۲هزار و ۷۳۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳هزار و ۵ تومان رقم خورد. در گروه محصولات شیمیایی هم، اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز با حجم ۲۰ تن و قیمت ۶۵۲ تومان معامله شد.

آمونیاک مایع شیراز هم با حجم ۱۹۰ تن و قیمت پایه ۷۱۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا