انصاری در گفت‌وگو با ماین نیوز مطرح کرد:

کندی اجرای پروژه‌های سنگان به دلیل کمبود منابع مالی

کندی اجرای پروژه‌های سنگان به دلیل کمبود منابع مالی

گروه معادن >سنگ آهن - رئیس هیات مدیره شرکت کیسون با اشاره به عملکرد موفق این شرکت به عنوان پیمانکار اصلی پروژه گندله سازی شماره 2 گل گهر گفت: این پروژه از نظر شاخص‌های فنی، کیفی و محیط زیستی جزو پروژه‌های موفق در دنیا است.

محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه ترکیب کیسون، فراتحقیق سپاهان و اتوتک باعث شد پروژه گندله سازی شماره 2 گل گهر به بهترین وجه ممکن اجرا شده و به بهره برداری برسد، افزود: ما همچنین رکورد خوبی را در اجرای این پروژه زدیم بطوریکه پروژه توانست به جای 5 ماه ظرف مدت 45 روز به تولید اسمی برسد که از این نظر در دنیا کم‌نظیر است.

وی همچنین با اشاره به حضور کیسون در پروژه‌های فراوری سنگ آهن منطقه سنگان اظهار کرد: البته اجرای پروژه‌های سنگان به علت کمبود منابع مالی با کندی مواجه شده‌اند اما امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

انصاری با بیان اینکه کیسون نامی شناخته شده در جهان است، توضیح داد: البته در دوره تحریم با مشکلات زیادی مواجه شدیم اما هم‌اکنون اوضاع بهتر شده است. در بلاروس دو پروژه مهم را اجرا کرده و در دست اجرا داریم. یکی پروژه سیستم انبار هوشمند به مساحت 220 هزار متر که پروژه بزرگی بود و خودمان هم در آن سرمایه‌گذاری کردیم و هم‌اکنون در حال کار است. پروژه دیگر احداث یک مرکز تجاری و اداری بزرگ است که هم‌اکنون در حال ساخت است و 1 تا 1.5 سال دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس هیات مدیره شرکت کیسون درباره دوران پسابرجام و انتخاب ترامپ در آمریکا نیز گفت: مطمئن هستم که اوضاع بهتر خواهد شد اما روند بهبود وضعیت فعلی کند و همراه با درد خواهد بود. ضمن اینکه ترامپ هم برجام را پاره نخواهد کرد. خیلی حرفها در دوران رقابت های انتخاباتی زده می شود اما پس از پیروزی حرفها تغییر می کند که این هم از همان دست است. ترامپ هرگز خودش و آمریکا را با اروپا رو در رو نخواهد کرد و حتما آمریکا و اروپا در این زمینه به توافق خواهند رسید. دنیا راه مصالحه با ایران را در پیش گرفته است ولی این روند آرام و دردناک خواهد بود.

گفت‌وگو از علیرضا جعفری نژاد
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا