پرداخت پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای راکد تولیدی گلستان

پرداخت پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای راکد تولیدی گلستان

گنبدکاووس - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تاکنون پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 461 واحد راکد تولیدی، نیمه فعال و درحال احداث گلستان با اشتغالزایی یک هزار نفر پرداخت شده است.

حسینقلی قوانلو روز شنبه درحاشیه بازدید استاندار گلستان از شهرک های صنعتی رامیان و آزادشهر در شرق استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان تسهیلات پرداخت شده سه هزار میلیارد ریال با تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و دو هزار میلیارد ریال نیز از منابع داخلی بانک ها پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در مجموع مشکلات 938 واحد راکد تولیدی، نیمه فعال و طرح های در دست اقدام استان با نیاز تسهیلاتی 10 هزار میلیارد ریال بررسی شده است.
قوانلو اضافه کرد: با پرداخت کامل تسهیلات به واحدهای راکد، نیمه فعال و طرح های تولیدی درحال ساخت در گلستان برای سه هزارو 200 نفر شغل ایجاد می شود.
به گفته وی تاکنون با تسهیلات پرداخت شده برای یک هزار نفر شغل ایجاد شده است.
استاندار گلستان روز شنبه با همراهی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و برخی مدیران بانک ها به همراه فرمانداران دو شهرستان رامیان و آزادشهر از هشت واحد تولیدی واقع در شهرک های صنعتی این دو شهرستان بازدید کرد.
3039/1860
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا