راه اندازی 3 واحد تولیدی و صنعتی در اشتهارد

راه اندازی 3 واحد تولیدی و صنعتی در اشتهارد

کرج - ایرنا- همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز، بهره برداری از 3 واحد تولیدی و صنعتی روز چهارشنبه در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز شد.

این واحدها که با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع و اقتصادی صنعت ، معدن و تجارت به بهره برداری رسید ، در زمینه پتروشیمی و صنایع دارویی راه اندازی شده است.
برای راه اندازی این واحدها ، یک هزارو 520 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است که با بهره برداری از آن ها
162 نفر مشغول بکار شدند.
محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در آیین گشایش این واحدها گفت: با توجه به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل طرح حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و بنگاه های اقتصادی کوچک در دستور کار این وازرتخانه قرار گرفته است.
وی بیان داشت: برای ساماندهی و شناسایی واحدهای تولیدی که با مشکل نقدینگی در استان های مختلف مواجه هستند، سامانه ای طراحی شده که مدیران این واحدها برای برخورداری از تسهیلات می توانند اطلاعات واحدهای تولیدی خود را ثبت کنند.
وی گفت: تاکنون 16 هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی در این سامانه نام نویسی کرده اند که سقف پرداختی به این گونه واحد 160 میلیارد ریال است .
وی اظهار داشت : مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در کشور می توانند برای تامین مواد اولیه و فروش محصولات و برخی صادرات از این تسهیلات استفاده کنند.
صالحی نیا افزود: دراستان البرز تاکنون 350 میلیارد ریال تسهیلات به 375 واحد تولیدی کمک شده است.
وی گفت: در استان های مختلف کشور برای شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کارگروه های خاصی را فعال کرده ایم تا با توجه به رویکرد دولت در بخش اشتغالزایی و افزایش تولید محصولات داخلی، اقدام لازم انجام گیرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا