با تغییر اطلاعات؛

پوشش 24 درصدی پیش بینی های "وغدیر" تغییری نکرد

پوشش 24 درصدی پیش بینی های

شرکت سرمایه گذاری غدیر اصلاحیه اطلاعیه پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 95 را منتشر کرد و اعلام کرد علیرغم تغییر اطلاعات مالی، پوشش این پیش بینی همان 24 درصد بوده است.

 

"وغدیر" پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 95 را با سرمایه 46 هزار و 80 میلیارد ریال، به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری غدیر سود هر سهم در دوره منتهی به 30 آذر 95 را مبلغ 238 ریال برآورد کرد و اعلام کرد طی دوره مالی منتهی به 31 شهریور 95، با اختصاص 57 ریال سود به ازای هر سهم معادل 24 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داده است.

یادآوری می شود شرکت سرمایه گذاری غدیر در اطلاعیه پیشین، درآمد هر سهم در دوره منتهی به 30 آذر 95، را مبلغ 372 ریال برآورد کرده بود و اعلام کرده بود با اختصاص 89 ریال سود به ازای هر سهم، 24 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرده است.

همچنین این شرکت دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 30 آذر 1395 (حسابرسی نشده) را نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد:

1- با توجه به ماهیت فعالیت شرکت سرمایه گذاری غدیر بخش عمده سود شرکت ناشی از شناسایی سود سهام شرکت های سرمایه پذیر است و این درآمد ها با توجه به تاریخ سال مالی شرکت های سرمایه پذیر مهم و تاثیر گذار، عمدتا در سه ماهه آخر سال مالی سرمایه گذاری غدیر شناسایی و در دفاتر ثبت خواهد شد.

2- دلایل تغییر مبلغ سود حاصل از سرمایه ‌گذاری ها عمدتا مربوط به برگزاری مجامع برخی از شرکت های بورسی و تعیین سود نقدی واقعی آن شرکت ها و همچنین سود اعلام شده برخی از شرکت های بورسی بر اساس آخرین پیش بینی سال مالی است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا