شرکت کارگزاری فولاد مبنا برگزار می‌ کند؛

نخستین سمینار آموزشی کاربردی آشنایی با بورس و انواع روش های سرمایه گذاری

نخستین سمینار آموزشی کاربردی آشنایی با بورس و انواع روش های سرمایه گذاری

نخستین سمینار آموزشی کاربردی آشنایی با بورس و انواع روش های سرمایه گذاری با هدف فرهنگ سازی در حوزه بازار سرمایه و با در نظر گرفتن ارائه آموزش رایگان برای عموم مردم و علاقه­مندان به حضور و فعالیت در بورس اوراق بهادار برگزار می شود.

 

کارگزاری فولاد مبنا نخستین سمینار آموزشی-کاربردی آشنایی با بورس و انواع روش های سرمایه گذاری را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری فولاد مبنا، با هدف فرهنگ سازی در حوزه بازار سرمایه و با در نظر گرفتن ارائه آموزش رایگان برای عموم مردم و علاقه­مندان به حضور و فعالیت در بورس اوراق بهادار و همچنین به منظور آشنایی با نحوه سرمایه‌گذاری در بازار سهام و انجام معاملات، معرفی و آشنایی با سایت‌های مرتبط بورس و... کارگزاری فولاد مبنا  اقدام به برگزاری سلسله سمینارهای آموزشی رایگان با عنوان " آشنایی با بورس و انواع روش های سرمایه گذاری" کرده است.

عرفان هودی، مدیر واحد آموزش و توسعه بازار کارگزاری فولاد مبنا در این خصوص اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال حداقل 4 سمینار و نشست تخصصی با موضوعات مرتبط با بازار سرمایه در محل شرکت کارگزاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کارگزاری فولاد مبنا در سال جاری موفق به دریافت مجوز موافقت اصولی از کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه به جهت برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در حوزه پولی و مالی شده است.

بنا بر این گزارش، نخستین سمینار از سلسله سمینارهای مذکور روز چهارشنبه سوم آذر ماه سال جاری در محل شرکت کارگزاری فولاد مبنا برگزار می‌شود. علاقه­مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از مکان و مدت ­زمان ­برگزاری سمینار با شماره­ 7-88198502 داخلی 160 یا 405 تماس بگیرند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا